Activitats SCORM

Activitats SCORM

per Ramon Masip Treig -
Nombre de respostes: 5
He provat algun cop d'inserir una activitat SCORM en el moodle?
Ho he mirat de fer-ho i tot funciona bastant bé excepte les puntuacions de les activitats que no acaba de funcionar bé, o almenys això em sembla perquè espero una puntuació de 5 i em surt un 0.
Clar aquesta crec que és important perquè si els alumnes surten puntuats amb un 0 quan esperen un 10, no serà massa motivador per ells!!

Gràcies,
En resposta a Ramon Masip Treig

Re: Activitats SCORM

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Ramón!

Ens pots posar un exemple o donar l'adreça de l'exemple que proposes? Així podrem mirar de solucionar el tema de les puntuacions. De tota manera demanem ajuda als grans gurús de Moodle a veure si ens poden ajudar!

Salut!

Pau



En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Activitats SCORM

per Ramon Masip Treig -
Hola:
Podeu entrar en el moodle del nostre institut amb el nom d'usuari estud i amb contrassenya també estud

http://agora.xtec.cat/iesponsdicart/moodle/

hi ha una actitivitat scorm que es diu mesures de superfície i al final hi ha una activitat d'omplir buits que és la que no em funciona, l'activitat l'he elaborat amb el programa exelearning.

Aprofito per dir-vos que si vull esborrar l'activitat que fa un alumne per tal que la torni a fer, també dona un problema ja que surt la pàgina de la xtec!!

gràcies
En resposta a Ramon Masip Treig

Re: Activitats SCORM

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Ramon!


Doncs tenies un problema de configuració de l'activitat. Sembla ser que el mètode d'avaluació "Qualificació més alta" no funciona per SCORM, has de sel·leccionar el mètode "Situació dels Sco" (Ara està així posat). D'aquesta manera funciona tot i que puntua en percentatge sobre el número d'activitats.

El que sí que no he pogut provar és el tema d'esborrar l'activitat que fa l'alumne, per on ho fas? Suposo que deu donar un error per no trobar la pàgina, si ens expliques com reproduir l'error mirarem de solucionar-ho. Somrient

Espero que et serveixi!

Pau
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Activitats SCORM

per Ramon Masip Treig -
Gràcies Pau:

Per tal que puguis veure el darrer problema has d'entrar com a professor amb nom d'usuari profe i contrassenya profe.

Llavors mira de veure l'informe del usuari estud i esborrar-lo, llavors veuràs la pàgina de la xtec!

Salutacions,