Documentació i alta en el servei

Documentació i alta en el servei

de Mireia Perez Cubero -
Número de respuestas: 1

Bon dia,

el nostre centre és 08016392. 

Habitualment a l'escola fem servir GSuite però ens estem trobant que molt alumnat no té ni tablet ni ordinador, només smartphone, per això estem valorant si seria més pràctic treballar des de Eix. Per poder-ho valorar tinc unes preguntes:


1.Ahir vaig demanar donar l'alta el servei moodle, no sé si amb això ja s'activarà l'EIX

2.Hi ha una app per android de Eix? Un entorn que sigui pràctic en smartphones?

3.On trobarem la docuemntació per Eix que avui s'obria?

4.Com es dirà el canal de youtube on es penjaran els webinars i com podem saber quins van sortint programats cada dia a les 10h i a les 18:30h?


Moltes gràcies per l'ajuda!


Mireia Pérez

Cap d'estudis de l'Escola Mn. Jacint Verdaguer (Cornellà de Llobregat)

En respuesta a Mireia Perez Cubero

Re: Documentació i alta en el servei

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Mireia,

et responc entre línies:

1.Ahir vaig demanar donar l'alta el servei moodle, no sé si amb això ja s'activarà l'EIX

Sí, amb això és suficient, quan es faci l'alta s'enviarà un correu electrònic a l'adreça del centre.

2.Hi ha una app per android de Eix? Un entorn que sigui pràctic en smartphones?

Moodle té una app oficial que podeu descarregar tant per a Android, com per a IOS. La trobareu als "mercats" de cadascun dels sistemes operatius.

3.On trobarem la docuemntació per Eix que avui s'obria?

Podeu trobar tota la documentació ja existent per a Àogra donat que EIX també és un Moodle. A banda en breu trobareu un bloc lateral en aquest mateix fòrum amb enllaços a cursos d'Odissea de suport.

4.Com es dirà el canal de youtube on es penjaran els webinars i com podem saber quins van sortint programats cada dia a les 10h i a les 18:30h?

El trobareu aquí: https://www.youtube.com/channel/UCLsDWVSYhjFYweT-LFbIbwA/videos

Fins ara,

Mònica