D204 - Curs de pràctiques a la deriva! -SOS

D204 - Curs de pràctiques a la deriva! -SOS

by JORDI FONTICH VICENS -
Number of replies: 9
Hola,
necessito recuperar els privilegis sobre el curs de pràctiques "Curs de Núria Arís", del grup E del D204. en aquests moments no hi pot entrar ni la professora-editora ni jo... sad
In reply to JORDI FONTICH VICENS

Re: D204 - Curs de pràctiques a la deriva! -SOS

by Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Jordi!

Necessito recuperar els privilegis sobre el curs de pràctiques "Curs de Núria Arís", del grup E del D204
Hem pogut accedir com a administradors a aquest curs (Curs de Núria Arís) però sembla que tot s'ha corromput. Us adjuntem una captura de pantalla amb apareix quan s'accedeix a aquest curs. Sabeu per què ha passat això? Té pinta que serà difícil (per no dir impossible) recuperar-lo però potser, si sabem quin és el motiu que ha originat aquest problema puguem arribar a alguna conclusió.

Bezos i abrasos,
Sara
Attachment curs_nuria_aris.png
In reply to Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: D204 - Curs de pràctiques a la deriva! -SOS

by JORDI FONTICH VICENS -
Hola Sara,
desconec què és el què va fer per deixar el curs així big grin

De fet només m'ha comunicat que no té accés al curs. Li ho preguntaré i us dic alguna cosa.

En aquest cas NOMÉS és un curs de pràctiques, de manera que la importància de la informació que ha "perdut" és relativa, però en entorns de producció això pot suposar un petit desastre... dead
In reply to JORDI FONTICH VICENS

Re: D204 - Curs de pràctiques a la deriva! -SOS

by JORDI FONTICH VICENS -
Hola Sara,
la Núria m'ha explicat que va fer una restauració de la còpia de seguretat. Després de la restauració es va quedar sense curs. Li he demanat que m'envïi la còpia que va fer. Ja te la passaré quan la rebi.

Jordi
In reply to JORDI FONTICH VICENS

Re: D204 - Curs de pràctiques a la deriva! -SOS

by Raül Fernández -

Hola Jodi, l'experiència i els comentaris em porten a pensar que quan la gent restaura un curs, sabem que aquesta operació tarda, i pot tardar força. La gent es desespera, es pensa que s'ha quedat penjat, i tanquen l'explorador.

En aquest moment la restauració es queda a mitges, i en el millor dels casos, apareixen les icones sense res associat a la base de dades, i en el pitjor dels casos, l'assignació de rols és incorrecta.

In reply to Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: D204 - Curs de pràctiques a la deriva! -SOS

by Àngels Mustienes Montero -
En algun cas això havia passat perquè havien recuperat una còpia de seguretat en mal estat.
Si té la còpia del curs, es pot provar de tornar a restaurar en un curs nou. Prova-ho, Jordi.
In reply to Àngels Mustienes Montero

Re: D204 - Curs de pràctiques a la deriva! -SOS

by JORDI FONTICH VICENS -
Ho podré fer si em concedeixen els privilegis un altre cop...
In reply to Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: D204 - Curs de pràctiques a la deriva! -SOS

by JORDI FONTICH VICENS -
Hola Sara,
la Núria no aconsegueix enviar-me la còpia de seguretat. Suposo que deu ser un fitxer molt gran. Tampoc pot carregar-la al curs duplicat que li he obert, o sigui que deu superar els 10 Mb. Per cert, ha intentat restaurar la còpia al curs duplicat que li he obert i està calcat a aquest: tot fet un nyap.

Podria ser que fos degut al què ens explica el Raül, però no ho podrem saber fins que ho comprovem amb la còpia de seguretat. Només se m'acut que podem descarregar-la del moodledata de l'odissea. L'identificador del curs és el 302.
In reply to JORDI FONTICH VICENS

Re: D204 - Curs de pràctiques a la deriva! -SOS

by Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Jordi!

la Núria no aconsegueix enviar-me la còpia de seguretat. Suposo que deu ser un fitxer molt gran. Tampoc pot carregar-la al curs duplicat que li he obert, o sigui que deu superar els 10 Mb. Per cert, ha intentat restaurar la còpia al curs duplicat que li he obert i està calcat a aquest: tot fet un nyap.
Et passo els enllaços directes als fitxers de còpia de seguretat que té al seu espai a veure si els pots descarrega d'aquí:
  • http://agora.xtec.cat/odissea/file.php/302/backupdata/backup-curs_n_aris-20080203-1129.zip (15,2MB)
  • http://agora.xtec.cat/odissea/file.php/302/backupdata/backup-curs_n_aris-20080203-0934.zip (14,4MB)
  • http://agora.xtec.cat/odissea/file.php/302/backupdata/backup-curs_n_aris-20071113-2011.zip (416KB)
Jo he provat de restaurar els dos primers (que són els que tenen data de 3 de febrer) i cap dels dos es restaura bé. Sabeu si aquests problemes només els han patit puntualment alguns alumnes o si es tracta d'un problema general? Si és el segon cas us recomanaria que demaneu als vostres alumnes que no facin cap còpia/restauració més fins que estigui solucionat... I, a més, us agrairem tota la informació que ens pugueu aportar per ajudar-nos a localitzar i resoldre tots els problemes relacionats amb els processos de còpia i restauració.

Bezos i abrasos,

Sara

P.D.: Si a partir d'aquests enllaços tampoc pots descarregar els fitxers avisa'm que ja trobarem la manera de fer-te'ls arribar. Per cert, una altra cosa que podeu provar és a restaurar un d'aquests cursos que fallen a Odissea a un altre servidor (com ara phobos) per veure si és un problema de la còpia o de la restauració.

In reply to Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: D204 - Curs de pràctiques a la deriva! -SOS

by JORDI FONTICH VICENS -
Hola Sara,
no puc accedir als fitxers de backup.

He provat a restaurar un curs d'una 1.5 sobre l'odissea, i ha funcionat bé.
He provat a restaurar una còpia d'un curs de l'odissea (còpia sense usuaris, sense fitxers d'usuari i sense fitxers del curs) sobre l'odissea, i ha funcionat aparentment bé, tot i que m'ha donat una sèrie de missatges que t'envio.
He provat a restaurar aquesta mateixa còpia sobre un phobos 1.8.4 i ha funcionat bé.
He provat a restaurar una còpia d'un curs de l'odissea (còpia sense usuaris, sense fitxers d'usuari, amb fitxers del curs) sobre l'odissea i no ha funcionat. M'ha quedat com el curs de la N. Arís big grin

Per cert: aquest és un curs de proves en el qual hi ha ben poca cosa. La còpia de seguretat sense usuaris, sense fitxers d'usuari però amb fitxers del curs té una mida enorme: al voltant de 6Mb. Em sembla excessiu, ja que no hi haa tanta cosa... En canvi si també hi trec els fitxers del curs, llavors la cosa baixa fins al mig miler de kb... surprise

Salutacions,

Jordi