Publicació d'una entrada + Publicació a Twitter.

Publicació d'una entrada + Publicació a Twitter.

by Damián Pascual Calero Aguado -
Number of replies: 2

Bon dia, companys i companyes. 

Volia resoldre un petit dubte que tinc amb la publicació d'entrades a la pàgina web. És possible publicar un article a la pàgina web i a una xarxa social (twitter) per exemple, al mateix temps? O s'ha de fer manualment una vegada l'entrada ja ha estat publicada?

M'he fixat que una vegada s'ha publicat l'entrada, a la part de sota surt una opció per compartir.

Merci i molta força per aquests dies!  

In reply to Damián Pascual Calero Aguado

Re: Publicació d'una entrada + Publicació a Twitter.

by IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bona tarda Damian,

Efectivament primer cal crear la publicació a la web i posteriorment compartir-ho a les xarxes socials.

salutacions

In reply to Damián Pascual Calero Aguado

Re: Publicació d'una entrada + Publicació a Twitter.

by Jordi Peña -

Bona tardà Damián i amb el permís de l'Ignacio,

Rescato aquest fil per comentar-te que efectivament hi ha una eina que es bastant intuïtiva és diu https://ifttt.com/ i funciona molt bé.

Tots els blogs "Nodes" en endavant Wordpress encara continuen disposant de RSS/FEED, aquesta eina que et presento, el que fa és fer una consulta cada X temps en aquest fitxers i els nous articles el que fa es fer una publicació a les Xarxes que tu desitgis. Funciona amb qualsevol xarxa com ara Twitter o Facebook entre d'altres.

Per saber quin es el vostre del FEED/RSS únicament haureu de afegir al final del vostre enllaç de Nodes /feed

EXEMPLE:

Si accediu per un navegador web el que us apareixerà es una pàgina amb molt de text, aquest text serà el que llegirà contínuament i farà les publicacions a les xarxes que s'han triat. 


Feu la prova i si és aquest el que buscaves m'ho feu saber.

Atentament,

Jordi Peña