Cursos "privats"

Cursos "privats"

von GEMMA FABREGAS PUIG -
Anzahl Antworten: 6

Hola, 

Des de l'escola volem que l'accés als cursos només sigui amb usuari/codi. És a dir, que no hi hagi l'opció de visitant. 

Vaig provar de canviar-ho des de Administració del lloc/Seguretat/Normatives del lloc i vaig seleccionar  "Obliga els usuaris a iniciar una sessió". Tot i tenir aquesta opció seleccionada, veig que es pot seguir accedint com a visitant... Com he de fer-ho? No sé si té alguna cosa a veure amb l'opció d'ocultar (icona de l'ull) que hi ha a la Gestió de categories i cursos. 

Gràcies per avançat.

Als Antwort auf GEMMA FABREGAS PUIG

Re: Cursos "privats"

von ANNA MATEU TUDO -

Sí, a mi també m'interessa fer els cursos privats. 

Dins de cada curs, com els organitzeu ?

Llavors que hem d'introduir a tots els alumnes i donar-los hi una contrasenya? 


Gràcies

Als Antwort auf ANNA MATEU TUDO

Re: Cursos "privats"

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Anna i Gemma,

podeu treure l'accés de convidats des del propi curs. He fet un minivídeo perquè es vegi més clar els passos a seguir:


Pel que fa als usuaris, efectivament els heu de carregar vosaltres mateixos, podeu fer-ho de diferents formes, trobareu informacions diverses en aquest curs de l'Ateneu: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/moodle2/b10_usuaris/index

A banda, demà al webinar us donaran més pistes de com anar gestionant el vostre Moodle. 

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Cursos "privats"

von GEMMA FABREGAS PUIG -

Hola Mònica, 
Gràcies per la teva resposta. 

Ahir vaig seguir els passos enllaçats. Avui en el webinar m'han assegurat una vegada i una altra que els cursos m'haurien d'aparèixer amb el candau tancat. No m'apareixo el candau, ni obert i tancat: no hi és. Ja he comprovat que estic en sessió d'administradora i que no he canviat el rol. 

Vista de categories sense candau


D'altra banda, quan canvio el rol a "visitant" segueixo veient els cursos que és, precisament, el que no vull que es vegi... 

Rol com a visitant curs visible



Em podeu ajudar? 

Gràcies de nou, 


Gemma F. 

Als Antwort auf GEMMA FABREGAS PUIG

Re: Cursos "privats"

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Gemma,

no ha de sortir el cadenat tancat. Quan el curs està tancat no surt tres, si té clau d'inscripció surt una clau i si es d'autoinscripció surt una altra iconeta.

Si ens passes l'enllaç al curs ho revisem per assegurar-ho, però pots fer-ho tu mateixa sortint de la sessió i intentant entrar. El canvi de rol a visitant no és 100% fiable, en alguns casos no mostra exactament el que veuria un visitant ja que estàs autenticada com a administradora.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Cursos "privats"

von GERARD BAIGET DOLCET -

Bon dia Mònica, 

tota l'estona parleu d'un webinar on es donarà resposta als dubtes. Per accedir-hi, hem de rebre alguna informació? O com s'hi pot accedir?  Nosaltres no hem rebut res. 

O us referiu a aquest canal de youtube que heu enllaçat des de la portada d'xtec?

Gràcies.