Hola!
Comento...
- Primer de tot, com hem comentat en algun altre fil i com us informarem amb més detall, dimecres tindreu molts més materials detallats per poder configurar, administrar i treballar amb els vostres nous espais a l'EIX. També tindreu espais de suport específics i sessions online de formació.
- Independentment de tot això, sempre podeu gestionar les contrasenyes de tots els usuaris amb autonomia. Validats com a administradors, trobareu al bloc Administració->Administració del lloc->Usuaris->Comptes->Explora la llista d'usuaris tots els usuaris del vostre Moodle. Clicant a la rodeta (Edita) podeu gestionar tots els paràmetres de l'usuari (incloent la contrasenya, que podeu canviar).
- Ho trobareu desenvolupat als materials del dimecres, però la proposta d'utilització de "l'instant 0" dels Moodles de centre seria:
- Entrar com a administrador del lloc i canviar totes les contrasenyes dels professors/mestres que té inicialment el Moodle (un per nivell educatiu i coordinacions). Cal prendre nota; sempre les podreu tornar a editar.
- Aquests comptes d'usuari van associats (tenen permisos) a l'edició dels espais (cursos) que teniu inicialment. Són espais oberts (s'accedeix a consultar sense usuari ni contrasenya) i per tant, són espais de publicació.
- Us recomanem deixar aquests usuaris com a genèrics: no seran l'usuari personal de cap mestre/professor sinó que podreu passar les credencials (usuari-contrasenya) a totes les persones que hagin d'editar aquests espais públics.
- Amb aquesta configuració bàsica ja teniu uns espais de publicació on el conjunt del professorat pot crear, editar i publicar fàcilment i autònomament material pels seus alumnes.
- Recordeu que aquests espais són públics. És un espai de publicació del centre. Cal tenir cura dels continguts i dels drets d'autor associats.