Complexió de les tasques

Complexió de les tasques

von JULIA LLURBA MORALES -
Anzahl Antworten: 6

Bon dia,

m'agradaria afegir als meus cursos moodle la complexió de les activitats, com es fa en els cursos odissea. Ho ha de fer l'administrador? hi ha algun tutorial?

gràcies!!


Als Antwort auf JULIA LLURBA MORALES

Re: Complexió de les tasques

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Julia,

els dubtes d'Odissea no es responen des d'aquest fòrum, de totes maneres mira a veure si als paràmetres del curs tens habilitada l'opció "Seguiment de la compleció" = Sí.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Complexió de les tasques

von JULIA LLURBA MORALES -

Gràcies Monica,

Em referia a que volia la complexió de les activitats als cursos moodle de l'institut.

He vist que no  tinc habilitada l'opció seguiment de la compleció, ni tant sols hem surt.

Aqui teniu l'enllaç del moodle https://agora.xtec.cat/insaltafulla/moodle/  i el curs es informatica 4t eso,

moltes gràcies i salut!!



Als Antwort auf JULIA LLURBA MORALES

Re: Complexió de les tasques

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Julia,

hem activat la compleció a nivell del Moodle (i també les restriccions d'accés) i ara ja podeu activar-la al curs. Per fer-ho heu d'anar a "Paràmetres del curs". Si no ho trobeu ens ho dieu i ho revisem.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Complexió de les tasques

von Alfonso Martínez Monzó -

Hola,

Al nostre moodle agora.xtec.cat/ies-la-senia/moodle, Com podem activar les restriccions d'accés?

Jo no ho veig en lloc, he creat la tasca per a grups separats i res,

Sallutacions,

Alfonso, 

Als Antwort auf Alfonso Martínez Monzó

Re: Complexió de les tasques

von JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola Alfonso,

Si a les activitats/recursos no trobes les opcions de "Restricció d'Accés", suposo que les teniu desactivades a nivell del vostre Moodle.

Heu d'anar a Administració del lloc -> Caracterítiques avançades i trobareu una opció de Habilita l'accés restringit. Un cop habilitat, ja ho trobareu en editar qualsevol element.

Joan