Tutorials, preguntes freqüents i demo - Moodle EIX

Re: Tutorials, preguntes freqüents i demo - Moodle EIX

de Rosa Soler Balletbo -
Número de respuestas: 0

HOLA de nou Pepi

Et responc ara el mail que m'has fet arribar.

GRÀCIES ABANS, per la resposta. Se que esteu fins al capdamunt de feina, però estic decebuda. Em sap greu perquè se que esteu treballant a tope, però nosaltres també.

Dius que apliqueu el mateix criteiri que el NODES. Nosaltres tenim Nodes de ZER i un NODES per a cada centre com altres ZERS

Les ZER teniu un Projecte Educatiu en comú (sobre mínims:  itinetants, interzona, sortides,...)

i en conseqüència els entorns d'aprenentatge valorem (com ho sabeu? heu llegit els nostres PECs?) que han de ser el mateix. (els nostres PEC són diferents, organitzacions aula diferents, entorn sociocultural diferents,...)

Penseu que aquests entorns necessiten d'algú que faci l'administració general (COMO???? de ZER??), que caldrà que es formi (QUE BÉ, UN DE SOL? HA DE GESTIONAR ELS TRES CENTRES?.NO HO ENTENC. Ja heu preguntat si hi ha algú format?)

A més d'aquest administrador es poden crear altres comptes gestors de categories, per exemple on cada categoria és d'una escola. I aquí la podeu definir com vulgueu. El fet de compartir el mateix moodle us ha de proporcionar avantatges en el seu manteniment sense perdre la capacitat per decidir com organitzeu el seu contingut. També us podeu donar suport en la corba d'aprenentatge d'un nou entorn. Crec, REPETEIXO, QUE NO HEU ENTÈS ENCARA RES DE LA REALITAT DE LES ESCOLES PETITES.

CREC QUE AIXÒ us HO HEU DE REPENSAR, I AMB URGÈNCIA.

Bé, aquesta és la meva aportació personal.

GRÀCIES PER TOT, de debò. Són dies complicats.

Una abraçada cordial, i ànims que això és dur. El confinament ens afecta a tot@s. SOM-HI!!!

Rosa.