Error Chat ID telegram

Error Chat ID telegram

per Jordi-d. Vidal Malagarriga -
Nombre de respostes: 5

Bona nit,

Després d'aconseguir que es configures el bot token, ara tinc problemes amb el chat id; he posat ja sigui el nom o el número amb - al davant i em surt que el bot no forma part del canal... error 403.

He tornat a fer get_id i em dóna el mateix número de chad, també ho he provat amb mychatinfobot que apareix a dalt i també dóna el mateix.

Ja em comentareu

Fitxer adjunt chat id.jpg
En resposta a Jordi-d. Vidal Malagarriga

Re: Error Chat ID telegram

per Jaume Dellunde Clavé -

Bon dia:

Segons indica l'error que es veu en la captura de pantalla, el vostre bot no és un membre del vostre canal.

Per tant, sembla que us falta incloure el vostre bot (del qual ja heu indicat el bot token) com a administrador del canal.

Salutacions.

En resposta a Jaume Dellunde Clavé

Re: Error Chat ID telegram

per Jordi-d. Vidal Malagarriga -

Bona nit, el bot -Botfather- és administrador del canal, ja ho era i em surt el mateix error i no s'envien els articles directament al telegram, les he de penjar directament al canal, copiant i pegant enllaç.

Ja em direu, adjunto imatge amb el botfather com a administrador.


Fitxer adjunt administradors.jpg
En resposta a Jordi-d. Vidal Malagarriga

Re: Error Chat ID telegram

per Jaume Dellunde Clavé -

Jordi:

BotFather no ha de ser administrador del vostre canal, l'hauríeu d'expulsar.

BotFather és el "pare" dels altres bots. Quan vàreu crear el bot del vostre centre, BotFather us va guiar en el procés.

Si reviseu la vostra "conversa" amb BotFather, hi trobareu el nom del bot del vostre centre (el que vosaltres vàreu triar).

Cerqueu el bot del vostre centre i afegiu-lo com a administrador del canal.

Salutacions.

En resposta a Jaume Dellunde Clavé

Re: Error Chat ID telegram

per Jordi-d. Vidal Malagarriga -

Per fi, gràcies, ara sí, tot solucionat.... però ha costa d'afegir el meu bot com a administrador, no ho deixava fer directament per "administrador" -no m'apareixia com a membre- sinó que li he enviat missatge i després ell m'ha dit que no podia ser membre sinó administrador. Després d'això solucionat.


Gràcies, tot el canal de telegram configurat i enllaçat amb la web del cole, fantàstic.