Error tamany al disposoitius mòbils

Error tamany al disposoitius mòbils

per Feliu Ferre Roig -
Nombre de respostes: 8

Hola,

He vist alguna altra entrada amb el mateix que em passa a mi, però no he vist cap solució.

He realitzat graelles i als ordinadors es veuen bé, però després quan ho vols veure al mòbil, es queda tallada i no pots anar més cap a la dreta. A veure si algú em pot ajudar, de moment el que he fet, és readaptar les graelles per a les versions mòbils, però crec que ha d'haver alguna altra solució.

https://agora.xtec.cat/escolassumpcio/ Si aneu a la web, entreu al menú i dintre cliqueu a qualsevol dels cursos de Tasques de confinament, veureu com les graelles són molt estretes i n'he de posar una sota de l'altra. De primeres les tenia més ampes però com he dit abans als mòbils no es podien veure.

Gràcies,


En resposta a Feliu Ferre Roig

Re: Error tamany al disposoitius mòbils

per IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -
Bon dia,


A la taula principal veiem que teniu definit un ample i una alçada (height: 689px; width: 490px;) i després torneu a definir un ample(width="866"). El mes efectiu és crear una taula i no establir mides. 

Els navegadors ofereixen l'opció de visualització en navegador i mòbil (cntrl + shift + c) 

Fent una prova ràpida, definint mides, si establiu height: 100%; width: 80%; i suprimiu la resta d'estils, es veu molt millor. 

salutacions

En resposta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Error tamany al disposoitius mòbils

per MARIA VICTORIA SANTOLARIA MALO -

Bon dia, 

A mi em passa una cosa molt similar i tampoc no sé com arreglar-ho ni què mides posar-hi. He posat l'entrada "Tasques per a l'alumnat mentre duri el confinament" (https://agora.xtec.cat/iesrafaelcasanova/) en una sola fila perquè es vegi bé a l'ordinador i l'he aconseguit. Però en el mòbil i en la tauleta no es veu tot. Em podeu ajudar, sisplau? Moltes gràcies.

Vicky

En resposta a MARIA VICTORIA SANTOLARIA MALO

Re: Error tamany al disposoitius mòbils

per IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia Maria,

Com he comentat al teu company Feliu el millor es crear les taules sense especificar mides. La vostra taula ja te especificades height: 417px; width: 958px; i a cada fila també heu definit mides (height: 18px; width: 112px;)

Els navegadors ofereixen l'opció de visualització en navegador i mòbil (cntrl + shift + c) i botó movil+Pc. Aquí podreu anar jugant amb els valors per si decidiu establir mides a les taules.

salutacions

En resposta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Error tamany al disposoitius mòbils

per MARIA VICTORIA SANTOLARIA MALO -

O sigui que he de tornar a crear la taula de nou o puc retocar el que ja tinc? Perdoneu, estic una mica col·lapsada de tant confinament i em costa agafar les coses aquests dies Trist

Vicky

En resposta a MARIA VICTORIA SANTOLARIA MALO

Re: Error tamany al disposoitius mòbils

per IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Hola,

En principi, únicament haurieu de modificar la taula que ja teniu, eliminant els alts i amples de la taula i de les files i columnes, comprovant la visualització ordinador i mòbil.

salutacions 

En resposta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Error tamany al disposoitius mòbils

per Feliu Ferre Roig -
Moltes gràcies Ignacio, ara he pogut guanyar una setmana més en amplada de la taula. He eliminat totes les mides a propietats de la taula i es veu millor al mòbil. M'agradaria poder incloure dos columnes més, és a dir una setmana més amb el mateix format, però no em deixa, o faig algo mal o hi ha un màxim d'amplada.