Pensant en el curs vinent...

Pensant en el curs vinent...

per SEBASTIAN CUADRAS JAUME -
Nombre de respostes: 5
Pensant en el curs vinent hi ha algunes preguntes per les quals no tinc resposta certa:


- Com a administrador, cal fer còpies de seguretat de tot el Moodle i tots els cursos?

- Com a usuari, si tinc un curs d'una matèria que tornaré a repetir, imagino que la millor opció és reiniciar el curs esborrant els usuaris, aportacions als fòrums..., o senzillament donant d'alta els nous usuaris i de baixa els antics ja n'hi ha prou?

- Es poden tenir acumulats cursos d'altres anys invisibles als usuaris?

Si ja teniu experiència utilitzant el Moodle d'altres anys serien molt ben rebudes totes les suggerències que em volgueu fer per començar el proper curs de la millor manera, gràcies a tots!!!
En resposta a SEBASTIAN CUADRAS JAUME

Re: Pensant en el curs vinent...

per DANIEL FERNANDEZ GARCIA -
Com a administrador, cal fer còpies de seguretat de tot el Moodle i tots els cursos?

Tinc entés que la gent d'agora realitza periòdicametn còpies de seguretat. De totes maneres, jo sí que faria, en tant que administrador, una parell de coses: primera, explicar com fer una còpia de seguretat als propietaris del cursos del moodle que tu administres, i aconsellar que la facin; segon, fer-les tu mateix pel teu compte (que després la gent ja saps on buscaria responsabilitats...)

Com a usuari, si tinc un curs d'una matèria que tornaré a repetir, imagino que la millor opció és reiniciar el curs esborrant els usuaris, aportacions als fòrums..., o senzillament donant d'alta els nous usuaris i de baixa els antics ja n'hi ha prou?

Efectivament, reiniciar el curs és la millor opció.

Es poden tenir acumulats cursos d'altres anys invisibles als usuaris?

Es clar.


En resposta a SEBASTIAN CUADRAS JAUME

Re: Pensant en el curs vinent...

per M Pilar Ferreiro -
Hola Sebastià,

Intento contestar a les teves preguntes.

  1. Al nostre centre, cada professor fa la seva còpia de seguretat. Com administradora només faig còpia de la pàgina principal. A Àgora fan còpia de seguretat sovint, o sigui que si hagués un gran desastre, es podria recuperar el material.

  2. Per "reutilitzar" el proper curs el mateix curs que has fet servir aquest any, el millor és reiniciar-lo, així et neteja totes les dades d'usuari i els arxius dels alumnes i t'ho deixa net i polit i preparat per als altres usuaris.

  3. No hi ha problema en deixar cursos d'anys anteriors invisibles als usuaris. Nosaltres ho fem, ja que hi ha professors que alternen nivells, depenent de l'any.
Espero que això et pugui ajudar. Salutacions.

M Pilar



En resposta a M Pilar Ferreiro

Re: Pensant en el curs vinent...

per SEBASTIAN CUADRAS JAUME -
En resposta a SEBASTIAN CUADRAS JAUME

Re: Pensant en el curs vinent...

per Lluís Lores Marco -
Hola a tothom,
En el nostre centre hem aconsellat que el nom dels cursos portin quatre nombres que indican el curs escolar. Exemple:
0708_Tecnologia......
0809_Tecnologia......
0910_Tecnologia......
D'aquesta forma tenim ( ocults ) cursos anteriors amb totes les dades, alumnes, qualificacions, activitats que han fet, .... i així queda tot més organitzat.

Salutacions.
Lluís.