Qualificació - Crèdits extra

Qualificació - Crèdits extra

per FRANCESC REVERTER SABATE -
Nombre de respostes: 5

Hola!

Intento usar la Qualificació del moodle, però no sé com donar a una activitat la "categorització" de crèdits extra, de manera que si la fan puntuï més a la nota però no baixi si no la fan.

He creat categories (1r Trimestre, 2n Trimestre, 3r Trimestre) i sí que puc editar manualment com calcula la nota de cada categoria. Però llavors he d'anar introduint la fórmula de la categoria manualment i voldira que s'anés fent automàticament a mesura que van fent les activitats.

També voldria poder qualificar una tasca però que no compti com a nota. Això crec que simplement es tracta de no posar-lo dins la categoria.

Alguna ajuda? Moltes gràcies!!


En resposta a FRANCESC REVERTER SABATE

Re: Qualificació - Crèdits extra

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Francesc,

ens pots passar l'enllaç al curs? És complicat d'imaginar sense poder-ho veure.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Qualificació - Crèdits extra

per FRANCESC REVERTER SABATE -
En resposta a FRANCESC REVERTER SABATE

Re: Qualificació - Crèdits extra

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Francesc,
Pel que fa al crèdit extra, si edites la tasca o activitat li pots posar un número a l'apartat crèdit extra que apareix aquí:


Per no haver de fer servir fórmules pots fer sevir la columna ponderacions i allà anar posant el pes de cadascuna de les activitats. Tot i que les notes siguin sobre 10, pots ponderar fent servir el total de 100, és a dir, si tinguessis 4 activitats podries posar 10, 5, 15, 70 respectivament i et ponderaria un 10%, un 5%, un 15% i un 70% dites activitats.

Efectivament, si no vols que una nota compti, la pots treure de la categoria, o bé, simplement posar-li una ponderació de zero.

Això del qualificador és una mica complex. Si tens més dubtes, ens dius.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Qualificació - Crèdits extra

per FRANCESC REVERTER SABATE -

Gràcies de nou,

Ja he trobat això del crèdit extra, gràcies. He d'anar a editar l'activitat des de Qualificacions (i no directament des del curs).

Un altre dubte que tinc és que

· si tinc activitats amb diferents notes (un examen sobre 100, una llibreta sobre 10, dues tasques sobre 50) al fer la ponderació sobre el total de 100,  faria que aquest "10%, un 5%, un 15% i un 70%" que suggeries abans es fes sobre el total de cada activitat. De manera que la ponderació que jo introdueixo només serveix per a una activitat concreta i no per la nota final.

Un segon dubte:

· a vegades el moodle assigna nombre ID a l'activitat i no el puc modificar (altres vegades està en blanc i l'assigno jo). [espero no fer-ho servir, ja que la teua proposta de l'anterior post em sembla més clara]

Moltes gràcies!!

En resposta a FRANCESC REVERTER SABATE

Re: Qualificació - Crèdits extra

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Francesc,

sobre el primer punt, jo crec que hauria de funcionar, però caldria provar-ho. Per altra banda, també t'aconsellaria que totes les notes tinguin el mateix barem, tenir notes sobre 10 i d'altres sobre 100 és una mica estrany i fàcilment pot donar-te problemes.

Sobre el segon dubte, si et passa en algun cas concret, ens ho passes i ho revisem. Potser aquests ID s'han arrossegat en restaurar o importar el curs. De totes maneres, des de la mateixa activitat (no des del qualificador), al final de tot, hauries de poder canviar aquest ID.

Fins ara,

Mònica