Accés al Moodle

Accés al Moodle

de Monica Parrilla Illa -
Número de respuestas: 7

Des del meu centre (080308031), estem cercant la manera de poder continuar amb la formació a distància dels nostres alumnes de primària. 


Em podeu facilitar les dades d'accés al Moodle de la meva escola? En tenim perquè fa uns anys jo el vaig utilitzar després de fer formació sobre aquesta plataforma. D'ençà ningú més l'ha fet servir i al meu centre ara mateix no disposen d'aquesta informació. Faig aquesta demanda per aquesta via, ja que el coordinador d'informàtica tampoc té aquesta informació ara mateix, i a més es troba de baixa perquè ha esta pare fa dos dies. 

Les famíllies demanen poder fer classes amb vídeoconferències, es pot fer amb Moodle? Quants alumnes s'hi poden connectar?
El portal Eix, és el mateix que la pròpia plataforma Moodle? A Odissea tampoc he vist cap curs sobre això, malgrat les orientaciones del Departament. 



En respuesta a Monica Parrilla Illa

Re: Accés al Moodle

de Pepi Garrote Alcaide -

Hola Mònica,

segurament us han esborrar l'espai per falta d'activitat durant molt temps. L'heu de tornar a demanar dintre del portal de Gestió dels serveis àgora

Mònica, en els moodles àgora no es poden fer videoconferències, ni en els nous moodle d'EIX.

EIX és un pla d'acció que s'ha llançat per donar suport als centres que no tenen plataformes al núvol per atendre el seu alumnat. Aquesta acció s'anirà implementant progressivament en un termini curt de manera que aquests centres disposaran d'un espai moodle equivalent a Àgora però en infraestructures al cloud.

Pepi


En respuesta a Pepi Garrote Alcaide

Re: Accés al Moodle

de Fc. Xavier Sallas Puigdellivol -

Bon dia,

En el nostre centre (CFA la Concòrdia: 08056997) ens trobem en una situació similar. Fa un parell o tres de cursos que no s'utilitza el moodle del centre (tot i que si que es pot visualitzar des de l'enllaç al nostre nodes) però ara, després de setmana santa, voldríem utilitzar-lo per el treball online amb els mòduls de l'IOC del GES.

El problema és que ningú en el centre té l'usuari i contrasenya de l'administrador. Jo, aquest és el 2n curs que estic al centre, i us escric com a coordinador d'informàtica per saber quin procediment hem de seguir per poder tenir un nou usuari i contrasenya com administrador.

Gràcies i disculpeu les molèsties.

En respuesta a Fc. Xavier Sallas Puigdellivol

Re: Accés al Moodle

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, F. Xavier,

el vostre centre ha estat donat d'alta l'entorn d'EIX, encara s'està acabant de treballar en els entorns perquè hi tingueu accés. Quan finalitzi el procés de validació, se us enviarà un correu electrònic a la bústia del centre amb les dades d'accés i instruccions per fer servir els cursos GES de l'IOC.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Accés al Moodle

de Fc. Xavier Sallas Puigdellivol -

Hola Mònica,

El nou enllaç del moodle del centre ja està actiu: https://educaciodigital.cat/cfaconcordia/moodle/

Tot i així, la direcció del centre no li consta cap correu amb les dades d'accés per poder administrar-lo. T'adjunto una imatge per que vegis el que hem rebut fins ara. 

Simplement era per puntualitzar que sense un nou usuari i contrasenya d'administrador no hi podrem accedir per restaurar i activar els nous cursos de l'IOC.

Bé, potser és perquè encara falta que ens arribi més informació. Si és així hem disculpo per les molèsties causades. 

Gràcies per la teva atenció.

Salutacions,

Xavi

Adjunto IMG-20200414-WA0002.jpg
En respuesta a Fc. Xavier Sallas Puigdellivol

Re: Accés al Moodle

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Xavi,

en aquest cas no és una alta nova, sinó una migració. Les dades d'accés són exactament les mateixes. Heu de fer servir el mateix usuari "admin" que abans.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Accés al Moodle

de Fc. Xavier Sallas Puigdellivol -

Hola Mònica,

Sí, ja n'era conscient d'això. Potser no m'he explicat bé. Com ja vaig comentar en aquest fòrum en l'entrada del dia 9 d'abril, el problema que tenim és que el centre no té les dades de l'usuari administrador. És el segon any que estic a l'escola i es veu que la persona que ho portava ja no està al centre i, com que no s'utilitzava, la direcció del centre no va pensar en recuperar aquestes dades. O sigui que no tenim usuari "admin".

Sí és possible, ens hauríeu de donar d'alta un nou usuari administrador i fer-nos arribar les dades. O bé, explicar-nos quin procediment hem de fer per obtenir-les.

Gràcies una altra vegada i disculpa les molèsties.

Salutacions,

Xavi

En respuesta a Fc. Xavier Sallas Puigdellivol

Re: Accés al Moodle

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Xavi,

disculpa, no havia vist bé el problema.

Acabem d'enviar a la bústia del centre un correu electrònic amb les dades d'accés.

Fins ara,

Mònica