Mots encreuats Hot Potatoes

Mots encreuats Hot Potatoes

per Eva Navarro Soriano -
Nombre de respostes: 3

Hola!

faig servir el Hot Potatoes per fer Mots encreuats. Fa unes quantes setmanes em vaig adonar que les qualificacions dels alumnes no quedaven guardades. Aquest problema no m'havia passat mai. Es pot solucionar?

Un exemple el trobareu aquí: https://agora.xtec.cat/iesmiquelbosch/moodle/mod/hotpot/view.php?id=25261

Gràcies!

Eva

En resposta a Eva Navarro Soriano

Re: Mots encreuats Hot Potatoes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Eva,

Hem fet la prova en un entorn de test, amb el mateix hotspot que tu i sí que ens ha desat la nota.


Ara mateix l'activitat està oculta, feu-la visible i torneu a provar però no feu un "entra com" un altre usuari, feu la prova amb un usuari de debò.

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Mots encreuats Hot Potatoes

per Eva Navarro Soriano -

Hola Mònica,

això ja ho havia fet així i no funciona... amb el Chrome. Ho acabo de provar amb l'Explorer i amb el Mozilla i sí que va. 

T'adjunto una captura de pantalla de la nota que apareix a l'alumne (Alum1) quan acaba de fer el qüestionari, de la que surt al resum de les seves qualificacions (no hi ha nota) i de la que surt al resum de les qualificacions del profe (tampoc no hi ha nota). Tot això amb el Chrome.

I ha manera de solucionar-ho?

Gràcies!

Eva

En resposta a Eva Navarro Soriano

Re: Mots encreuats Hot Potatoes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Eva,

hem repetit la prova amb Chrome i efectivament, tal com dius, no funciona. Aquest tipus d'activitat no ve per defecte al Moodle sinó que és un plugin de tercers. Prendrem nota de l'error però en aquests moments no podem assegurar revisar-ho a fons per veure si el problema és del plugin o d'Àgora. De moment, hauríeu de recomanar fer aquestes activitats amb el Firefox, per exemple.

Fins ara,

Mònica