2 coses (Foto+retornar curs perdut)

2 coses (Foto+retornar curs perdut)

von Josep Maria Boneu Castells -
Anzahl Antworten: 3

Hola,

- No puc canviar la foto del meu perfil, elimineu la que hi ha ara i les que he pujat fent proves i posaré una altra.

- Un participant del meu grup H, Eduard Campderrich Lecum, al restaurar la còpia de seguretat ens ha tret del curs, ni ell ni jo podem accedir, necessito que li recupereu el curs (a ser possible amb una còpia del que tenia abans de restaurar) i ens poseu als dos amb el perfil de professor-editor.

Gràcies,

Josep Maria Boneu Castells

Formador Curs D204.

Als Antwort auf Josep Maria Boneu Castells

Re: 2 coses (Foto+retornar curs perdut)

von Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Eduard!

Un participant del meu grup H, Eduard Campderrich Lecum, al restaurar la còpia de seguretat ens ha tret del curs, ni ell ni jo podem accedir, necessito que li recupereu el curs (a ser possible amb una còpia del que tenia abans de restaurar) i ens poseu als dos amb el perfil de professor-editor.
Hem pogut accedir com a administradors a aquest curs però el text ha marxat (i només s'han conservat les activitats). Sembla com si l'alumne hagués fet una restauració del curs a sobre del curs que ja tenia i alguna cosa hagués anat malament. Us adjuntem una captura de pantalla amb el que es veu.

Bezos i abrasos,

Sara

Anhang curs_eduard_gruph.png
Als Antwort auf Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: 2 coses (Foto+retornar curs perdut)

von Josep Maria Boneu Castells -

Ok!, ja li explico al participant que no s'ha pogut recuperar res i li creo un curs nou per acabar de fer les pràctiques. Millor tenir un curs net que no un amb aquell aspecte.

Josep Maria