Afegir articles amb categories comunes a una pàgina

Afegir articles amb categories comunes a una pàgina

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -
Nombre de respostes: 8

Hola, 

Sabeu com podria fer que en una mateixa pàgina sortiissin tots els articles que tenen en comú una mateixa categoria?¿. Ho he estat buscant al foro però no ho he trobat.

en el nostre cas es tracta de posar en la pàgina que tenim d'actualitat batxillerat i actualitat ESO, totes les notícies que s'han publicat i en les que hem clicat la categoria de batxillerat i ESO al publicar-les respectivament.

La idea seria que surtin els articles i a poder ser de l'article més nou al més antic

Moltes gràcies per l'ajuda!

En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: Afegir articles amb categories comunes a una pàgina

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jaures,

ens pots passar l'URL del vostre Nodes. Ara mateix, amb tants missatges i tanta activitats als fòrums, no el tinc present.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir articles amb categories comunes a una pàgina

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -

Hola Mònica!


si perdona, és insbrugulat.cat

Si mires al menú de la dreta hem fet calaixos i a l'apartat de l'ESO i Batxillerat tenim una secció que posa actualitat on voldriem posar les notícies de les categories corresponent, però no tinc ni idea de com pdoer fer-lo...merci per l'ajuda

En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: Afegir articles amb categories comunes a una pàgina

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jaures,

a veure si et serveix aquesta funcionalitat:

Els Nodes permeten personalitzar enllaços de la forma següent:

  • https://agora.xtec.cat/ies-brugulat/actualitateso,actualitatbatx/ -> Et mostrarà una pàgina amb tots els articles que tinguin la categoria actualitateso O actualitatbatx
  • https://agora.xtec.cat/ies-brugulat/actualitateso+actualitatbatx/ -> Et mostrarà una pàgina amb els articles que tingui les categories actualitateso I actualitatbatx, totes dues alhora al mateix article.
Ja ens diràs si és això el que necessites.
Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir articles amb categories comunes a una pàgina

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -
Hola Mònica, 

però el que no entenc és si puc posar-ho a dintre d'una pàgina i com fer-lo per a que em surten tots els articles relacionats amb la categoria de batxillerat o ESO dintre de la pàgina

Mira't les captures que t'envio

Merci per l'ajuda

Fitxer adjunt consulta.jpg
En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: Afegir articles amb categories comunes a una pàgina

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola,

no, a una pàgina no es pot posar. Podries posar un enllaç com els que t'he passat dins d'aquesta pàgina i t'obriria una pàgina de categoria amb els articles de totes dues categories.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir articles amb categories comunes a una pàgina

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -

Perfecte, ja ho entés i funciona per a ESO i BATXILLERAT, però no per als Cicles Formatius, perquè serà???????????????? (als cicles formatius ho volem posar al calaixet de notícies).

També tinc un altre dubte...en funció de què s'ordena les notícies?¿ a l'apartat d'actualitat de l'ESO apareix dalt de tot una activitat antiga que que vam fer ja fa uns anys!

Moltes gràcies!!!!

En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: Afegir articles amb categories comunes a una pàgina

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jaures,

mira d'afegir el nom de la categoria de cicles formatius a l'URL que et vaig passar. Potser hi ha un límit de dues categories.

Els articles s'ordenen per dates, però pots fixar un article a dalt de tot, segurament aquest és el problema. Hauries d'editar l'article i desfixar-lo.

Fins ara,

Mònica