Assessorament sobre BuddyPress

Assessorament sobre BuddyPress

by VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS -
Number of replies: 16

Bon dia,

Per fer servir el BuddyPress en la web de la nostra escola, necessitaria ajuda.

Hi ha algun tutorial, algun vídeo, on mostri com configurar BuddyPress per utilitzar-lo ja en la nostra web?

Moltes gràcies i una cordial salutació.

Víctor

In reply to VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS

Re: Assessorament sobre BuddyPress

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Víctor,

trobaràs molta informació sobre Nodes en general i aquesta part en concret (Xarxa social) als materials sobre Àgora-Nodes de l'Ateneu: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/agora-nodes/index

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Assessorament sobre BuddyPress

by VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS -

Moltes gràcies, Mònica!

Un dubte (que potser ve explicat en l'enllaç que m'has passat): el BuddyPress el podem fer servir en una escola de Primària, oi? M'ha semblat veure que hi ha escoles que l'utilitzen. En aquest cas, els alumnes: com passen a ser usuaris? Necessiten tenir adreça de correu electrònic?

Moltes gràcies de nou.

In reply to VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS

Re: Assessorament sobre BuddyPress

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Víctor,

efectivament ho poden fer servir. Cal una adreça de correu electrònic per crear l'usuari però pot ser falsa, això sí, tingueu en compte que en aquest cas no rebran notificacions.

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Assessorament sobre BuddyPress

by VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS -

Hola Mònica,

M'he estat mirant la web amb informació sobre Nodes i el parell de vídeos recomanats, però no aconsegueixo acabar la configuració del BuddyPress i que funcioni en la web de l'escola.

Primer de tot, he creat un parell de Nodes: un privat per al grup de 6è i un altre, privat també, per al grup de 5è.

I després he anat a "Aparença" i "Ginys". Aquí he afegit el giny "(BuddyPress) Nodes" en la "Barra esquerra".

He de fer alguna cosa més? No m'apareix l'accés a Nodes en la portada de la web.

Gràcies i salutacions.


Víctor

In reply to VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS

Re: Assessorament sobre BuddyPress

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Victor,

ens pots passar l'URL del vostre Nodes?

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Assessorament sobre BuddyPress

by VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS -

Hola Mònica,

https://agora.xtec.cat/ceiplanaspa/

L'URL del web de l'escola, oi?

Gràcies!

In reply to VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS

Re: Assessorament sobre BuddyPress

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Victor,

ja us ho hem arreglat, per accedir als Nodes han de fer clic a "Xarxa social" (icones del menú de dalt a la dreta).

Hem afegit també el giny que comentàveu ja que no apareixia. Ara ja us hauria de funcionar tot bé.

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Assessorament sobre BuddyPress

by VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS -

Gràcies, Mònica!

L'únic que faltaria només seria configurar-lo perquè hagin d'introduir una contrasenya per accedir-hi.

Com es fa, si us plau?

Gràcies!

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Assessorament sobre BuddyPress

by VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS -

Hola Mònica,

Ja està resolt. Avui he trobat la manera d'afegir usuaris al Nodes i, posteriorment, als diferents nodes.

Moltes gràcies i salutacions.

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Assessorament sobre BuddyPress

by VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS -
Hola Mònica!

T'escric en aquest espai perquè torno a necessitar la mateixa ajuda que et vaig demanar aquí fa més d'un any.

Resulta que em vas ajudar, llavors, a configurar, en la pàgina web de la nostra escola, la "Xarxa social". Posteriorment, jo vaig crear els diferents nodes dels grups de Primària de la nostra escola.

Aquesta xarxa la vàrem utilitzar una mica, però va haver-hi un moment en que l'Escola va decidir no utilitzar-la més i vaig suprimir, de les icones de la capçalera de la web, la icona que permetia l'accés a la "Xarxa social".

Avui, l'Escola ha decidit tornar a utilitzar la "Xarxa social" i he intentat configurar-la jo mateix en la nostra pàgina web, però no ho he aconseguit. Em podries ajudar en aquesta configuració com vares fer l'altra vegada?

Moltes gràcies i una cordial salutació.

Víctor
In reply to VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS

Re: Assessorament sobre BuddyPress

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Víctor,
tot sembla correcte però quan vols accedir demana contrasenya i no hauria de ser així si ja t'has autenticat.
Seguirem revisant a veure si trobem on és l'error però per casualitat recordes què vas fer exactament per desactivar-ho?

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Assessorament sobre BuddyPress

by VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS -
Hola Mònica,

No recordo què vaig fer per desactivar-ho. Ho sento.

Va relacionat amb alguna "pàgina" de la web? A veure si és això i vaig eliminar aquesta pàgina. Però no ho recordo.

Moltes gràcies!
In reply to VICTOR MANUEL NAVARRO HERAS

Re: Assessorament sobre BuddyPress

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Víctor,
sembla que ja ho hem resolt. Mira a veure si et funciona tot correctament.

Fins ara,
Mònica