[RESOLT] Icones enllaços educatius

[RESOLT] Icones enllaços educatius

by JAURES SANCHIS VILAPLANA -
Number of replies: 11

Hola, estic intentant posar les icones dels enllaços educatius, però no puc fer clic i posar més de 2 icones. Ho tinc a la portada (barra dreta)...S'ho podrieu mirar a veure què passa?

Per altra banda al calendari que hi ha a la columna esquerre apareix repetit moltes vegades "preinscripció 1r d'ESO" els dies 31 de març i 1 d'abril...

insbrugulat.cat

Moltes gràcies!



In reply to JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: Icones enllaços educatius

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jaures,

sembla que hi ha algun problema amb el giny, cal marcar tot el que vols que surti i desar, d'aquesta manera funciona, però després sembla que s'hagi desmarcat. Prenem nota per tal de revisar-ho.

Pel que fa al calendari, l'esdeveniment surt repetit perquè és un esdeveniment que perdura al llarg dels dies. No sembla un error.

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Icones enllaços educatius

by JAURES SANCHIS VILAPLANA -

Hola Mònica, 

No puc desar les icones perquè quan intento clicar més d'un enllaç educatiu no em deixa, 

Respecte l'esdeveniment que es repeteix al calendari ja surt bé.

Aprofito per preguntar-te, a la capçalera de la web no es pot fer que s'enllaci a un altre lloc?, voldriem posar l'enllaç a un site que hem fet per les portes obertes, però ho he hagut de posar en la pàgina inicial com si fos un banner, quan voleim posar-lo a la imatge de capçalera

et passo l'adreça del nostre web per a que t'ho miris insbrugulat.cat

Merci per la teva ajuda


In reply to JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: Icones enllaços educatius

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jaures,

digues quins enllaços vols posar i ho provem nosaltres a veure si ens en sortim.

Pel que fa a l'enllaç, et refereixes a posar un enllaç a la imatge? Si és així pots posar-ho editant el carrusel, la part dreta trobaràs on posar l'URL. Si no és això, ja ens diràs.

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Icones enllaços educatius

by JAURES SANCHIS VILAPLANA -

Perfecte, de la imatge de capçalera ja ho he muntat i queda genial!

Per la resta, de les icones posa'm totes

Merci!



In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Icones enllaços educatius

by Montse Lopez Chiquero -

Hola Mònica, a mi em passa el mateix, intento ficar totes aquestes icones que veus al document adjunt, però m'és impossible... L'adreça de l'escola és: https://agora.xtec.cat/esc-estudiacasona-les/ 

Siusplau, agraïria que els poguessiu ficar vosaltres!

Moltes gràcies,

Montse López

 

In reply to Montse Lopez Chiquero

Re: Icones enllaços educatius

by IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia Montse,

Ja us hem establert els enllaços educatius, a la imatge no es veia correctament la url del servei educatiu. Com comenta la Mònica, cal establir tots els enllaços educatius que desitgeu i fer clic a guardar, després encara que es desmarquin tots, queda guardat.

salutacions

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Icones enllaços educatius

by JOSE MA. PIÑOL CASES -

Hola Mònica, veig que és un problema comú, a nosaltres Escola El Cucurull https://agora.xtec.cat/ceipelcucurull/ Ens passa exactament el mateix. He provat com dieu de clicar totes les opcions i res. Nosaltres volíem posar-les totes i afegir infoescola i educentres. De fet a l'intentar afegir aquests dos enllaços que he vist que no es poden fer pel nostre compte ha estat quan m'ha passat de perdre els que tenia. Si no és possible afegir-los ens podeu restableir la resta que ja teniem? Tots de fet.


Gràcies per endavant

In reply to JOSE MA. PIÑOL CASES

Re: Icones enllaços educatius

by MARIA VICTORIA SANTOLARIA MALO -

Bon dia,

A nosaltres ens ha passat el mateix ara (https://agora.xtec.cat/iesrafaelcasanova/). Volia afegir Classroom i Esfera als que ja hi havia i només em deixa clicar dos o si els marco tots com dieu es queden gravats únicament els quatre últims. Ara he perdut tot el que teníem posat. Seria possible posar-los tots si nó o si més no restablir els que ja teníem?

Gràcies,

Vicky

In reply to MARIA VICTORIA SANTOLARIA MALO

Re: Icones enllaços educatius

by IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia, 

Aquesta tarda es realitzarà una actualització que solucionarà el problema i el funcionament tornarà a ser el correcte.

salutacions