Membres nodes

Membres nodes

per MIREIA PACREU OLIU -
Nombre de respostes: 6

Bon dia,

Vull començar a fer la web del centre de nova creació que dirigiré el curs vinent i tinc alguns dubtes.

Ara podem entrar amb l'usuari admin tant el coordinador informàtic com jo però em sembla que em van dir que millor que entrem amb el nostre usuari, com ho he de fer per poder afegir membres i que puguin editar tota la pàgina? Es pot fer?

Gràcies!

Mireia,

En resposta a MIREIA PACREU OLIU

Re: Membres nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Mireia,

efectivament sempre és millor fer-ho així. Si accediu amb l'usuari "admin" podeu anat a Tauler | Usuaris i crear tants usuaris com necessiteu. Als que sigui necessari, quan els creeu els podeu donar el rol d'administrador.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Membres nodes

per MERITXELL MAÑOSA ALBUIXECH -

Hola!

No sé si entraria aquí, però m'agradaria saber si és possible validar un usuari amb dos comptes correus. Per exemple: que cada cicle tingui el mateix usuari (cicle inicial), però per validar les entrades i publicacions que facin els seus alumnes, seria interessant dirigir-ho a dos correus diferents i no ho he pogut fer. 


Tinc problemes amb l'usuari de cicle mitjà (escola la Popa) perquè em posa que els correus ja existeixen. 


Gràcies, 

Txell

En resposta a MERITXELL MAÑOSA ALBUIXECH

Re: Membres nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Txell,

dos usuaris no poden tenir el mateix correu electrònic.

El millor és que creeu un usuari per a cada professor, i que a cada usuari li doneu els permisos que necessiti (autor, editor...).

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Membres nodes

per MERITXELL MAÑOSA ALBUIXECH -

Hola Mònica, 

em sembla que no puc afegir nous usuaris o almenys amb els correus electrònics que ja coneix el NODES. 

Què puc fer? Necessito crear dos usuaris per a cicle mitjà. 

Per altra banda, l'escola deixa de formar part d'una ZER i no sé com eliminar el títol de la barra superior negra de dalt (ara som Escola la Popa). 

Gràcies per paciència. 

Txell

PD. Estic creant els nous menús de la pàgina de categoria "biblioteca". 

En resposta a MERITXELL MAÑOSA ALBUIXECH

Re: Membres nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Txell,

els correus de Google (com és el correu XTEC) tenen una funcinalitat que et pot servir. Pots afegir +quelcom abans de l'arroba i el correu arribarà igual. D'aquesta manera podeu tenir dos usuaris amb un correu aparentment diferent. Per exemple

Correu 1: usuarixtec+cm1@xtec.cat

Correu 2: usuarixtec+cm2@xtec.cat

Per canviar el nom del centre has d'anar a Tauler | Configuració | General.

Ja ens confirmaràs que has pogut fer-ho tot.

Fins ara,

Mònica