Definició de rols

Definició de rols

per GUILLERMO MA. JACQUET YESTE -
Nombre de respostes: 10

Em trobo que entrant com a administrador no puc visualitzar tots el rols a l'apartat d'assignació de rols. 


Merci

En resposta a GUILLERMO MA. JACQUET YESTE

Re: Definició de rols

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Guillem,

per defecte aquests són els rols que es poden assignar a nivell de sistema. Què és el que necessites?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Definició de rols

per SEBASTIAN ROMERO GARCIA -

Hola Mònica,


     no he volgut afegir un tema nou de debat. Jo també estic creant un rol nou, però en el meu cas és el de visitar tots els cursos de l'entorn (tot el sistema), sense eines d'administració ni creació ni edició, però dins la configuració avançada no trobo quin és l'ítem/s què ho ha de permetre. Intento trobar-ho a Sistema, Usuaris i a Cursos però no me'n surto. Em podries donar alguna pista? Gràcies 

En resposta a SEBASTIAN ROMERO GARCIA

Re: Definició de rols

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Sebastian,

si ens passeu l'URL del vostre Moodle us podem importar un rol personalitzat que faci el que necessiteu, o almenys s'hi apropi.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Definició de rols

per SEBASTIAN ROMERO GARCIA -

Hola,


 som l'institut Joan Oró de Martorell .

https://agora.xtec.cat/ies-joan-oro-martorell/moodle/


Moltes gràcies per l'atenció


En resposta a SEBASTIAN ROMERO GARCIA

Re: Definició de rols

per MONICA GRAU PRIETO -

Bon dia,

ja ho teniu. El rol es diu "Observador". Si detecteu algun error ens dieu per revisar-ho.

Per assignar persones a aquest rol heu d'anar a Administració del lloc | Usuaris | Permisos | Assigna rols globals.

Si voleu editar-lo ho podeu fer des de l'Administració del lloc | Usuaris | Permisos | Defineix rols.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Definició de rols

per GUILLERMO MA. JACQUET YESTE -

Hola Mònica, vaig crear un rol amb uns permisos i vull assignar aquest rol a alguns usuaris.

Merci

En resposta a GUILLERMO MA. JACQUET YESTE

Re: Definició de rols

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Guillem,

primer de tot has d'editar el rol des de l'Administració del lloc | Usuaris | Permisos | Defineix rols i marcar la casella Sistema.

En aquest apartat es defineix en quins contextos es podrà assignar aquest rol. Si no voleu que es pugui assignar a nivell categoria, hi heu de desmarcar.

Un cop marcada, per assignar persones a aquest rol heu d'anar a Administració del lloc | Usuaris | Permisos | Assigna rols globals.

Fins ara,

Mònica