Problemes en reiniciar cursos. Els cursos engreixen

Problemes en reiniciar cursos. Els cursos engreixen

per JOAQUIN RUIZ GARCIA -
Nombre de respostes: 8

Hola,

he detectat un problema i mirant el fòrum no trobo la solució. Quan reiniciem els cursos de forma completa (usuaris, tasques, foros...) es queden tots els elements visualitzats i editats pel profe a la correcció de tasques però sense propietari, de forma que el curs engreixa moltíssim any rera any.

En teoria he llegit que si es reinicia el curs desapareixen els alumnes i les seves tasques però també els elements associats a aquestes com ara les visualitzacions... doncs en el meu cas no (i no sé què faig malament).

Per exemple en aquest curs 

https://agora.xtec.cat/col-enricdosso/moodle/course/view.php?id=1562

Això ens deriva un problema greu d'espai... que tampoc es resol fent còpies de seguretat teòricament netes i noves instal·lacions...

Moltes gràcies

En resposta a JOAQUIN RUIZ GARCIA

Re: Problemes en reiniciar cursos. Els cursos engreixen

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Joaquín,

ara mateix ja no hi ha fitxers en aquest curs, segurament aquesta part dels fitxers no s'esborren immediatament amb el reinci sinó que ho fan passades unes 48h en no fer-ser servir a cap curs.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes en reiniciar cursos. Els cursos engreixen

per JOAQUIN RUIZ GARCIA -
Hola Monica.

jo continuo vegent-los si m'en vaig a informe d'ocupació del disc/cursos/gestió de fitxers (no tenen propietari i són les pantalles de correcció dels fitxers que ja no hi són...), el curs continua tenint 200 Mb (quan ha d'ocupar molt menys), i a la pantalla d'ocupació del disc m'apareix un 15% d'ocupació d'altres (que mai he sabut a què es refereix). El mateix passa amb tots els cursos que pessen més de 80 Mb (crec jo)

Ho podeu comprovar?

Moltes gràcies

En resposta a JOAQUIN RUIZ GARCIA

Re: Problemes en reiniciar cursos. Els cursos engreixen

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola,

hem reiniciat de nou el curs triant també el rol professor editor a veure si així s'eliminen aquests fitxers entre demà i demà passat.

Mirarem també si Moodle té algun error registrat d'aquest tipus.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes en reiniciar cursos. Els cursos engreixen

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola de nou,

hem vist que aquests fitxers segueixen apareixent. Prenem nota per mirar de trobar l'origen del problema.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes en reiniciar cursos. Els cursos engreixen

per JOAQUIN RUIZ GARCIA -

Gràcies de nou Mònica,

recordeu que és generalitzat a tots els cursos reiniciats i no a un determinat. 

A més em podríeu dir a què correspon l'ocupació d'altres (no són cursos, ni còpies, ni firxers d'usuari...) i ocupa un 15% del nostre espai.

Amb aquesta història de retruc tenim problemes d'ocupació d'espai quan no hauria de ser així i potser tornem a col·lapsar la feina d'alguns cursos (quan no hauria de ser així).

Si la solució no és inmediata necessitarem una solució d'urgència amb l'espai del nostre moodle.

Moltes gràcies

Joaquim

En resposta a JOAQUIN RUIZ GARCIA

Re: Problemes en reiniciar cursos. Els cursos engreixen

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Joaquim,

aquest 15% és possible que es correspongui a aquests fitxers combined.pdf que no estan associats a cap usuari. Ho investigarem també.

Pel que fa a l'ocupació, compliu els criteris necessaris per sol·licitar una ampliació d'espai. Trobareu més informació en aquest enllaç.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes en reiniciar cursos. Els cursos engreixen

per JOAQUIN RUIZ GARCIA -

Hola Mònica

moltes gràcies per la resposta. 

En previsió de poder tornar a tenir problemes d'espai degut a una utilització més intensa del moodle (batxillerat sobretot) durant el confinament de l'alumnat i professorat d'aquestes properes setmanes he intentat sol·licitar un augment de quota i m'és impossible per no complir els requisits (que l'ocupació superi el 75% i que, a més, l'espai lliure sigui inferior a 1000 MB, i nosaltres tenim un 16% d'espai lliure que suposa 1,3Gb).

N'hi ha possibilitat de fer aquest augment preventiu d'una Gb de quota per la situació extraordinària?

Moltes gràcies 

En resposta a JOAQUIN RUIZ GARCIA

Re: Problemes en reiniciar cursos. Els cursos engreixen

per MONICA GRAU PRIETO -

Bon dia,

no heu de patir per l'espai ja que nosaltres seguim treballant en remot. Quan compliu els requisits, demaneu l'ampliació i, com sempre, el mateix dia o al dia següent us farem l'ampliació.

Fins ara,

Mònica