Internal Server Error

Internal Server Error

per HIGINIO FERNANDEZ BENITEZ -
Nombre de respostes: 1

Bon dia m'ha aparegut el missatge "Internal Server Error" quen intentem entrar a la web. 

Estava fent proves en el menú lateral perquè vull que aparegui un petit menú (o alguna cosa semblant)  sota el calendari amb els diferents enllaços a les pàgines que ja tinc creades (Calendari 1r d'ESO, calendari 2n d'ESO, etc.). La idea és que sota el calendari m'apareguin links o pot ser només un a les pàgines que ja tenim creades. 

La idea és que quan vegin el calendari general els pares i mares entrin en el calendari del seu fill sense passar pel menú. Hem pensant posar un link o menú amb links a sota del calendari general que surt a la portada.

L'error no sé si està relacionat amb les proves.

Respecte el què volem fer, quina és la millor forma?

https://agora.xtec.cat/iesmatadepera/

No podem entrar


Gràcies,



Fitxer adjunt Internal Error.PNG
En resposta a HIGINIO FERNANDEZ BENITEZ

Re: Internal Server Error

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Higinio,

el passat divendres es va dur a terme una actuació amb els certificats i per això pot ser que us hagi aparegut l'error. Si elimineu la memòria cau del navegador, us hauria de tornar a funcionar amb normalitat.

Pel que fa al dubte que planteges podeu fer dues coses:

  1. Crear un giny "HTML personalitzat" i afegir aquests enllaços als calendaris de cada curs
  2. Crear un "menú" personalitzat amb aquests enllaços i després afegir un bloc menú.
Totes dues opcions són vàlides, la decisió dependrà més de quin us agrada que no pas de la funcionalitat en sí.

Fins ara,
Mònica