Problema amb Moodle Mobile

Problema amb Moodle Mobile

per JOSEP BORRAS MORA -
Nombre de respostes: 4

Bon dia,

fa un parell de dies que intento entrar al Moodle a través de l'App i cada vegada que accedeixo als meus cursos i faig clic al curs, s'obre un moment i a continuació m'envia a la pàgina inicial perquè torni a introduir l'usuari i contrasenya; i a partir d'aquí és un bucle, torno a introudir les dades, entro al curs i em torna a remetre a la pàgina incial per a introduir les dades d'accés.

Sabeu si hi ha algún problema amb l'App? O és algun problema del nostre centre? Ahir va venir una alumna que també tenia problemes per accedir.

Gràcies,

Josep

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Problema amb Moodle Mobile

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Josep,

hem provat amb un usuari de proves i no hem aconseguit reproduir l'error. 

Hem esborrat els tokens associats al teu usuari per tal que es tornin a crear a veure si així es resol el problema. Pot tornar a provar-ho?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb Moodle Mobile

per JOSEP BORRAS MORA -

Hola, Mònica,

em continua passant, però el cas és que només quan accedeixo al meu curs Alemany 4t semipresencial. Josep Borràs, però no quan ho faig als altres cursos on estic inscrit.

Salut,

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Problema amb Moodle Mobile

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Josep,

després de diverses proves hem esbrinat on és el problema. Aquest curs té moltíssimes activitats i etiquetes, i és aquest el problema. No t'ho puc assegurar al 100% però fins a 500 elements es visualitza amb l'app, a partir d'aquí, surt aquest error.

Nosaltres fent proves hem vist que si elimines els dos darrers temes ja no passa, per tant, si poguessis fer neteja hauries d'esborrar aproximadament uns 70 elements. 

Fins ara,

Mònica