Se m'ha desconfigurat el menú

Se m'ha desconfigurat el menú

par NURIA MONTMANY VILLAGRASA,
Nombre de réponses : 4

Bon dia!

Sóc la Núria, mestra i coordinadora TAC de l'escola Bellpuig de St. Julià de Vilatorta. 

La setmana passada, crec que era el dimecres 15, volia modificar el giny (barra esquerre) de la categoria AFA que teníem enllaçada al menú. Volíem editar-la i modificar la barra lateral esquerre. Vaig eliminar les categories que ens sortien. No sé en quin moment, alguna cosa vaig fer malament i després se'm va esborrar el menú. Anar fent proves, vaig aconseguir tornar a carregar el menú principal i després també un altre menú que teniem en nom Bellpuig però en tots dos s'han desconfigurat les pàgines i categories que teniem enllaçades. Algunes estan amb blanc, algunes estan intactes i d'altre surten amb el text que ja venia del Nodes. Tenim un bon "parcal". També sortia desordenat i ahir vaig estar ordenant el què recordava. I, també, s'han perdut documents que teniem enllaçats.

Em podeu ajudar? Es pot restaurar d'alguna manera alguna versió anterior? 

https://agora.xtec.cat/ceipbellpuig/

Merci

Núria


En réponse à NURIA MONTMANY VILLAGRASA

Re: Se m'ha desconfigurat el menú

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola, Núria,
hem traslladat la teva consulta a l'Àrea de Cultura Digital i miraran a veure si hi ha alguna forma d'ajudar-te a configurar de nou el vostre Nodes.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Se m'ha desconfigurat el menú

par NURIA MONTMANY VILLAGRASA,

Bon dia Mònica!

De fet el què ben bé necessitaríem, és que es pogués restaurar el menú del nostre Nodes a una data anterior al 15 de gener.

Moltes gràcies!

Núria

En réponse à NURIA MONTMANY VILLAGRASA

Re: Se m'ha desconfigurat el menú

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Núria,

faig la consulta a veure si és viable i et dic alguna cosa.

Fins ara,

Mònica