Problema correu verificació comptes OAuth2

Problema correu verificació comptes OAuth2

per Marc Pique Miserachs -
Nombre de respostes: 3

Hola,

Quan un usuari entra mitjançant el botó de google que tinc activat (a través del compte de l'institut), a la primera vegada li envia un correu electrònic de verificació per enllaçar el compte al correu. 

Em trobo doncs que en casos no fan cas d'aquest correu i no el verifiquen, o bé han eliminat el correu abans de verificar, i llavors quan entren els diu que tenen un correu pendent de confirmació però a la realitat ja no el tenen, i no se com poder tornar a enviar aquest correu o bé verificar jo com administrador que el correu és correcte, per tal que puguin accedir al moodle a través del google.

Gràcies per endavant,

Marc Piqué

En resposta a Marc Pique Miserachs

Re: Problema correu verificació comptes OAuth2

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Marc,

ens pots passar l'URL del vostre Moodle per revisar si hi ha algun paràmetre que permeti reenviar aquesta confirmació?

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema correu verificació comptes OAuth2

per Marc Pique Miserachs -

https://agora.xtec.cat/iesmontbui/moodle/

En resposta a Marc Pique Miserachs

Re: Problema correu verificació comptes OAuth2

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Marc,

si vas a la llista d'usuaris i fas una cerca avançada per tipus d'autenticació "oAuth2" et sortiran els usuaris que han accedit per aquest mètode. Cap al final de la llista hi ha un usuari pendent de confirmar. Pots confirmar-lo tu mateix, o bé reenviar-li el correu de confirmació.


Ja ens diràs si és aquest l'usuari afectat i si confirmant-lo et funciona correctament, en principi no hauries de tenir cap problema.

Fins ara,

Mònica