Documents per grups

Documents per grups

per ELENA MA. PEDROCCHI RIUS -
Nombre de respostes: 3

Hola,

m'agradaria poder assignar documents a alumnes diferents dintre de l'aula de manera que cada alumne vegi només el document que té assignat, però no me'n surto. Tinc definits diferents grups i agrupaments, però només em serveixen per les tasques, no pels documents. Com ho podria fer?


L'enllaç al meu curs és: https://agora.xtec.cat/sesfontsdelglorieta/moodle/course/view.php?id=122

En resposta a ELENA MA. PEDROCCHI RIUS

Re: Documents per grups

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Elena,

per tal de poder restringir l'accés a recursos o activitats del Moodle hauríeu d'activar a nivell del lloc (ho ha de fer l'usuari "admin") l'accés restringit. Trobareu el paràmetre a Administració del lloc | Característiques avançades.

Un cop fet, als paràmetres dels fitxers trobareu un apartat nou on triar qui pot accedir i qui no ja sigui per grups, per dates...

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Documents per grups

per ELENA MA. PEDROCCHI RIUS -

Hola,

jo mateixa sóc usuària "admin". El problema és que quan vaig a administració del lloc no hi ha cap apartat de "característiques avançades" o similar...

En resposta a ELENA MA. PEDROCCHI RIUS

Re: Documents per grups

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Elena,

segurament tens el rol "gestora", aquest rol serveix per a la majoria de gestions dins del Moodle però precisament aquesta cal que es faci amb l'usuari "admin".

Fins ara,

Mònica