Problemes amb el qualificador

Problemes amb el qualificador

per ELENA MA. PEDROCCHI RIUS -
Nombre de respostes: 2
Bon dia, jo tenia el qualificador ben organitzat i tant jo com els alumnes podíem veure les notes i totes les mitjanes del trimestre. Des de dimarts que en l'informe d'usuari es poden veure les qualificacions de cada element, però no apareixen les mitjanes. Mirant la configuració del qualificador he vist que en algunes categories on hi havia mitjana simple m'ho ha canviat a mitjana ponderada i no ho puc editar. Bé, no sé si algú em pot orientar, però tenia una feinada feta i ara no m'acaba de funcionar...Gràcies!

Elena Pedrocchi

En resposta a ELENA MA. PEDROCCHI RIUS

Re: Problemes amb el qualificador

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Elena,

si ens passes l'enllaç al curs hi farem una ullada a veure què pot haver passat.

Si pot ser, indica'ns tots els detalls que puguis, per exemple en quina categoria cal que hi hagi un mètode de qualificació o un altre.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb el qualificador

per ELENA MA. PEDROCCHI RIUS -

Hola,

moltes gràcies per la teva resposta. Finalment ho he pogut solucionar. Vaig entrar a l'administració del lloc (sóc administradora) i vaig treure un tic en un lloc que deia d'imposar la mitjana ponderada quan es definien les categories. Potser la meva companya ho va canviar intentant solucionar un problema que tenia ella amb el qualificador.

Salutacions,

Elena Pedrocchi