Qüestionaris penjats

Qüestionaris penjats

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -
Nombre de respostes: 4

Hola, faig els examens pel moodle, però sovint em trobo que els meus alumnes mentre fan els qüestionaris de sobte el moodle es penja i perden tot el que estaven fent i l'han de tornar a repetir.,...em passa en tot tipus d'ordinadors (fixes i portàtils) i en proves com qüestionaris tipus test i de preguntes a desenvolupar. També els insisteixo molt que abans d'acabar el temps enviïn i acaben les seves respostes però ni així. No se perquè passa això però és un vertader miracle que cada vegada que faig examens no li passi a algú. 

Em podreu donar una solució?...la situació ja és DESESPERANT!!


Gràcies per l'ajuda

 

En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: Qüestionaris penjats

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -
En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: Qüestionaris penjats

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jaures,

algun qüestionari en concret? El timeout d'Àgora està configurat a 1h i no us hauria de passar. De totes maneres, et recomanaria que els qüestionaris tinguessin més pàgines perquè mentre el fan hagin de fer alguna acció i posar a zero aquest comptador. A banda, no se com teniu la connexió al centre, si no és estable i hi a microtalls pot ser que tingueu algun problema.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Qüestionaris penjats

per DAVID RODRIGUEZ MATAS -

Hola Mònica,

Al meu centre tenim el mateix problema. Podries comprovar si tenim el timeout massa baix?

https://agora.xtec.cat/inseugenixammar/moodle/

Mercès,

David

En resposta a DAVID RODRIGUEZ MATAS

Re: Qüestionaris penjats

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, David,

el timeout és el mateix per a tots els Moodle, d'Àgora i com no es pot modificar, segur que el seguiu tenint a 1h.

Sobre quin dia i hora us ha passat?

Fins ara,

Mònica