No tinc activada la subscripció d'usuaris

No tinc activada la subscripció d'usuaris

per ANNA SOLE TUDELA -
Nombre de respostes: 5

Benvolgudes/uts,


En el nodes del nostre centre:

https://agora.xtec.cat/ceip-santacreu-anglesola

NO està activada la subscripció d'usuaris, segons la imatge següent:


Captura pantalla nodes


En clicar l'enllaç demanat, surt aquest missatge:

https://www.icegram.com/documentation/how-to-enable-the-wordpress-cron/?utm_source=es&utm_medium=in_app&utm_campaign=view_admin_notice

Si us plau, podeu activar el Cron al nostre lloc web?


Agraïda

========================

Anna



En resposta a ANNA SOLE TUDELA

Re: No tinc activada la subscripció d'usuaris

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Anna,

El que diu el missatge és que el cron automàtic del WordPress no està activat. Això és cert però no és cap error. El cron s'executa externament i periòdica per una altra via que el mòdul de subscripcions no pot detectar. És a dir, en realitat el cron sí que s'executa tot i que el mòdul no ho pot veure i, per això, mostra aquest missatge.

Les subscripcions del vostre Nodes estan activades. Si publiqueu un article a la categoria Portada, les dues adreces que hi estan subscrites haurien de rebre un missatge. El que és important tenir en compte és que els missatges no s'envien immediatament, sinó que s'envien quan s'executa el cron del WordPress


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANNA SOLE TUDELA

Re: No tinc activada la subscripció d'usuaris

per ANNA SOLE TUDELA -

Bon dia,
fa un dies vaig demanar ajuda amb el tema de les notificacions quan es fan articles nous a la web de l'escola. Doncs bé, la cosa no acaba de sortir bé.  Em vaig subscriure a l'enllaç que hi ha a la nostra web https://agora.xtec.cat/ceip-santacreu-anglesola/ , per fer la prova i veure si m'enviaven notificació d'article nou, després vaig rebre un correu dient que m'havia subscrit i després vaig escriure un article de proves a la revista (que és un enllaç a un altre wordpress) però no he rebut cap notificació d'article nou. 

En el correu que vau enviar comenteu que si es penja un article a la portada es rep una notificació, sols si es penja a la portada? Si el pengem a la revista no ens arribarà notificació? (La revista és un enllaç a un altre wordpress)

Gràcies per endavant,

Anna Solé

En resposta a ANNA SOLE TUDELA

Re: No tinc activada la subscripció d'usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Anna,

si la revista estigués dins del mateix nodes es podria crear una llista nova i la gent es podria subscriure, però en el cas que comentes, que la revista està a un bloc de XTECBlocs no és possible enviar notificacions.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No tinc activada la subscripció d'usuaris

per ANNA SOLE TUDELA -

Hola, gràcies per respondre'm.

Entenc que les notificacions des d'un XTECBlocs no es poden fer, sols des del Nodes. Per tant, si volem que arribin notificacions als subscriptors hem de fer els articles dins del Nodes, és així?

Gràcies per endavant,

Anna