Importació de cursos. Pautes aparentment aleatòries

Importació de cursos. Pautes aparentment aleatòries

per FRANCISCO JAVIER TERUELO DE LUIS -
Nombre de respostes: 5
Salutacions.

Soc el gestor de Moddle de l'Institut Terra Roja, de Santa Coloma de Gramenet. Estic fent la transferència de cursos del nostre moodle a aquest i tinc una sèrie de cursos que no són acceptats de cap de les maneres. No es un tema de tamany, perque ha acceptat cursos més massius.

Aquest és el moodle, 

I aquest és l'enllaç al material que falta per pujar. La resta ja és tota pujada al seu lloc, la caché buidada i les còpies de seguretat eliminades de la base de dades.

Existeix algun motiu pel qual es dóni aquest comportament? És factible acabar la pujada d'aquests cursos?
En resposta a FRANCISCO JAVIER TERUELO DE LUIS

Re: Importació de cursos. Pautes aparentment aleatòries

per MONICA GRAU PRIETO -

Bon dia,

hem vist que us havíeu quedat sense espai, després d'esborrar les còpies de seguretat ja en torneu a tenir.

Podeu tornar a provar de restaurar aquests cursos de nou?

Hem vist també que en alguns dels cursos teniu adware, també hauríeu de revisar-ho accedint a aquest enllaç: https://agora.xtec.cat/iesterraroja/moodle/local/agora/adware/index.php

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Importació de cursos. Pautes aparentment aleatòries

per FRANCISCO JAVIER TERUELO DE LUIS -
Ho he provat, amb tots ells, des de còpia de seguretat i des de restauració directa. No respon.

Quant a l adaware, És material dintre dels cursos afectats o els cursos sencers que cal eliminar?
En resposta a FRANCISCO JAVIER TERUELO DE LUIS

Re: Importació de cursos. Pautes aparentment aleatòries

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Francisco Javier,

aquests cursos fan més de 10MB i per tant no els pots restaurar directament. Ho has de fer o bé via Google Drive o bé des del Portal d'Àgora. Pots trobar més informació a la PMF Què s'ha de fer per pujar fitxers més grans de 10 MBs al servidor?

Sobre l'Adware, teniu 3 codis detectats, en els dos primers el codi maliciós està a la descripció dels cursos, cal mostrar l'HTML per veure-ho.


En el tercer cas, està a la descripció de la carpeta, també cal mostrar l'HTML per veure-ho i eliminar-ho.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Importació de cursos. Pautes aparentment aleatòries

per FRANCISCO JAVIER TERUELO DE LUIS -

Els estic enviant des de drive, com podeu comprovar en l'enllaç que vaig enviar al primer missatge. De fet ha acceptat cursos deu vegades més grans sense problemes. Els podeu pujar vosaltres directament o també us rebutja?


Ara revisaré els codis. Mercès.

En resposta a FRANCISCO JAVIER TERUELO DE LUIS

Re: Importació de cursos. Pautes aparentment aleatòries

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola,

hem provat des del Drive i apareix un error amb els permisos. Potser en el procés de pujada del fitxer al Drive, aquest ha modificat algun permís.

Hem provat pujant des del Portal d'Àgora un dels fitxers i ha restaurat correctament. Hem deixat el curs a la categoria "Miscel·lania". Hauríeu de restaurar aquests cursos des del Portal tal com està explicat a la PMF.

Fins ara,

Mònica