Article a pàgina de categoria

Article a pàgina de categoria

par Maria Rosario Soria Martin,
Nombre de réponses : 4

Per què quan faig article a una categoria no em surt a la pagina de categoria. De moment he anant editant lapagina però no són articles

En réponse à Maria Rosario Soria Martin

Re: Article a pàgina de categoria

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Maria,

per poder-ho revisar ens hauries de passar l'enllaç a l'article i a la categoria.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Article a pàgina de categoria

par Maria Rosario Soria Martin,

L'enllaç als articles és
Aquí arribo si des d'articles vull visualitzar-los (sense problemes)
Si des de la lupa del menú principal cerco amb el nom de l'article també em porta a aquesta pàgina.
El problema és que des del desplegable del menú principal de la pàgina de l'escola trio la pàgina BIBLIOTECA i no em surten els articles. Ara mateix el que surt és el que he editat directament la pàgina. 
Quan faig l'article selecciono la categoria Biblioteca, així que entenc que està creada (tot i que en el menú només apareix BIBLIOTECA pàgina) Potser és perquè al crear la categoria té el mateix nom?
Si mires l'organització del menú, per exemple,  hi ha NIVELLS/Educació Primària (pàgina)/Ciclet Mitjà de tal manera que al fer un article i seleccionar la categoria apareix sense problema l'article.
Gràcies,
Roser
En réponse à Maria Rosario Soria Martin

Re: Article a pàgina de categoria

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Roser,

només us faltava canviar l'enllaç del menú i que "Biblioteca" apuntés a la categoria on esteu afegint els articles i no a la pàgina fixa que estàveu editant cada vegada.

Ja ens confirmareu que ara funciona com voleu.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Article a pàgina de categoria

par Maria Rosario Soria Martin,

Hola Mònica,

Ja està funciona perfectament. Ja he traspassat els gyns de la pàgina a la pàgina de categoria.

Moltes gràcies,