Problemes en identificació odissea

Problemes en identificació odissea

by Joan Queralt Gil -
Number of replies: 7
Un cop m'he identificat a la pàgina de login de l'odissea m'apareix una pantalla absolutament en blanc.

Per anar a algun lloc he d'esborrar part de la URL i apuntar a l'index. Aleshores veig la pàgina d'inici i estic identificat.

A què és degut?
In reply to Joan Queralt Gil

Re: Problemes en identificació odissea

by Àngels Mustienes Montero -
Això em va passar fa uns mesos en un dels moodle d'agora. Amb l'actualització 1.8.3+ es va solucionar.
In reply to Àngels Mustienes Montero

Re: Problemes en identificació odissea

by Rafa Barrachina -
Hola,

a mi em passa el mateix. Quan poso nom d'usuari i contrasenya en surt una pàgina en blanc. He de tornar a posar la URL per a que el sistema em deixi veure els cursos.

Salutacions.
Rafa
In reply to Rafa Barrachina

Re: Problemes en identificació odissea

by Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!
Sembla que el problema pot estar relacionat amb que teniu molts cursos assignats. Només us passa a vosaltres dos o hi ha altres professors del D204 que tenen el mateix problema? Us passa sempre o només algunes vegades? I per últim, us ha passat des del principi o des de fa poc? A veure si amb una mica més d'informació localitzem on està el problema!
Bezos i abrasos,
Sara
In reply to Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes en identificació odissea

by Josep Maria Boneu Castells -

Jo puc entrar, però triga moltissim en carregar la pàgina, bé un cop dins...sempre triga molt qualsevol cosa que faci. Si voleu tenir més dades dir-vos que ho he provat a moltes hores diferents del dia i també des de diferents equips i amb diferents S.O i per últim és quelcom que passa des de fa molt temps, jo diria que des de que vam començar el curs (aprox.), pel que penso que te a veure amb el servidor, de fet triga tant que es desesperant.

Josep Maria

In reply to Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes en identificació odissea

by JORDI FONTICH VICENS -
Hola Sara,
jo no he tingut el problema de la pàgina en blanc, però també em triga molt en validar-me. Aproximadament un minut. Tot i això, un cop a dins de l'entorn la càrrega de les pàgines ja va més lleugera que abans. big grin
In reply to Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes en identificació odissea

by Immaculada Vilatersana Lluch -
Hola Sara,
Jo també tinc el mateix problema. Per validar-me em triga molt, molt... Un cop dins del Moodle, es cert que va una mica més lleugeret, però només una mica.

Salut!

Immaculada
In reply to Immaculada Vilatersana Lluch

Re: Problemes en identificació odissea

by Administrador/a Espai de suport -
Hola Immaculada,

Hem pogut constatar que aquest problema només el patiu els formadors/es del curs d204. La resta d'usuaris d'altres cursos no tenen aquest problema i poden connectar sense cap problema. Estic pràcticament segur que el problema es degut a algun paràmetre de configuració que només afecta al vostre curs, però ves a saber quin és. Intentarem esbrinar-ne la causa, però diria que no serà fàcil.

A veure si ho aconseguim!

Cordialment,

Albert