Rols

Rols

per elena lago -
Nombre de respostes: 4
Hola:
Sóc administradora del Moodle del centre IES Sant Josep de Calassanç i no puc solucionar un problema amb els rols.
Cada vegada que creu un curs m'apareixen per defecte tots els professors. Tinc entés que si estan assignats com a professora editors això no té perque passar.
Hem podeu ajudar?
Gràcies,
Elena
En resposta a elena lago

Re: Rols

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola,

Al menú d'administració-> Usuaris-> Assignació de rols globals deus tenir els professors assignats. Si els poses aquí els professors són professors de tots els cursos del Moodle.

Salut i sort!

Pau
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Rols

per elena lago -
Hola Pau:
No t'entenc bé el que vols dir, tinc els professors amb el rol "professors editors" vols dir que aquí no els he de posar?. Llavors com ho he de fer? crear jo el curs i posar directament el nom del professor amb el rol que vulgui?
Elena
En resposta a elena lago

Re: Rols

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Elena!
Tal i com et comenta el Pau, no és gens recomanable assignar rols globals als usuaris ja que, en cas de fer-ho passen coses com la que comentes. Per tant, el que hauries de fer és treure aquests rols globals i, tal i com sospites, assignar manualment els rols que ha de tenir cada professor/a a cada curs (perquè segurament no tots hauran d'editar tots els cursos).
Una abraçada i sort!
Sara