Configuració d'accés amb Google incorrecta

Configuració d'accés amb Google incorrecta

per Anna Capdevila Sarramona -
Nombre de respostes: 9

Bona nit!

Fa dies que intento entrar al NODES, i hem dóna error.

Avui he trucat a SAU i em responen per correu que tanquen la incidència perquè "l'error que apareix és perquè la configuració de l'accés amb Google no és correcta. Heu de revisar la configuració que teniu a Google seguint les instruccions que trobareu en aquest enllaç: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/agora-nodes/usuaris/validacio/google

Si no us en sortiu o teniu algun problema ens podeu escriure al fòrum de dubtes d'Àgora-Nodes que trobareu en aquest enllaç: https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/view.php?id=1721"


COMENÇO A ESTAR DESESPERADAAAAA!!! No hi ha manera de fer-ho.

A algú més li ha passat????

No em surten ni les mateixes pantalles que a les instruccions per revisar la configuració.


Formo part d'una ZER i ja ho he comentat a l'equip directiu i coordinadora TAC, però els passa exactament el mateix. No poden accedir-hi ni des de Admin!!!


Si em podeu ajudar em faríeu un GRAAAAAN favor.

Moltes gràcies,

Anna Capdevila


En resposta a Anna Capdevila Sarramona

Re: Configuració d'accés amb Google incorrecta

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Anna,

jo mateixa vaig respondre el tiquet del SAU per poder-vos donar suport des d'aquí que és una mica més àgil en alguns casos.

Fa uns mesos Google va canviar un paràmetre de la configuració i cal que seguiu uns passos per tal de resoldre l'error.

Primer de tot heu de saber amb quin compte vau configurar l'accés amb Google. Un cop sapigueu el compte (segurament ho vau fer amb el compte del centre) heu d'accedir a https://console.developers.google.com/start

En principi, heu de fer clic a "Credenciales" i editar la fila, segurament només en tindreu una.

A l'apartat "URLs de redirección autorizados" heu de posar el següent https://agora.xtec.cat/nomdelcentre/wp-content/plugins/wordpress-social-login/hybridauth/callbacks/google.php

Si ens passeu l'URL del vostre Nodes mirarem això de la contrasenya de l'usuari "admin".

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Configuració d'accés amb Google incorrecta

per ALBA SABIDO MASAGUE -

I el problema el tenim amb el perfil de propietari o administrador que no ens permet entrar-hi. Al posar una altra adreça com a propietari, tenim el mateix problema per entrar-hi.

En resposta a ALBA SABIDO MASAGUE

Re: Configuració d'accés amb Google incorrecta

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Alba,

ara mateix diu que no teniu cap client oAuth. Per tant heu de començar de zero amb les instruccions de configuració. Aquesta tasca no us la podem fer nosaltres ja que l'heu de fer a Google.

Quan dius "el perfil de propietari o administrador que no ens permet entrar-hi" què vols dir exactament, ens pots enviar una captura de pantalla?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Configuració d'accés amb Google incorrecta

per ALBA SABIDO MASAGUE -
Hola,

El client l'he refet ja no ho sé quantes vegades... I de moment  m'apareix el mateix error com si no tinguessim això fet. 
Remenant els projectes avui m'he adonat que m'apareix un projecte que nosaltres no hem creat, i que a més, hi ha un parell d'escoles enllaçades dins d'aquest projecte. Més o menys les dates de creació d'aquests projectes coicideixen en el moment que des de la ZER hem tingut problemes per accedir al nodes amb l'adreça administradora.  Per tant entenc o bé que hi ha un forat de seguretat o que ens ha passat quelcom extrany. De moment no he esborrat aquest projecte per si fos el cas de que aquestes escoles funcionen amb aquest enllaç, no deixar-les sense...



En resposta a ALBA SABIDO MASAGUE

Re: Configuració d'accés amb Google incorrecta

per ALBA SABIDO MASAGUE -
En resposta a ALBA SABIDO MASAGUE

Re: Configuració d'accés amb Google incorrecta

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Alba,

si l'heu creat de nou heu de canviar les credencials que teniu al Nodes ja que les que hi ha corresponen a un client antic que s'ha esborrat. Heu d'agafar el mateix ID i Secret que teniu a Google. SI no ho teniu clar, envieu-nos captures de pantalla del que teniu a Google i us indicarem què heu de posar exactament. Ens podeu enviar les captures a agora@xtec.cat.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Configuració d'accés amb Google incorrecta

per Anna Capdevila Sarramona -

Mònica!


No hem creat res de nou.

No podem, i no podem perquè NO PODEM ACCEDIR COM A ADMIN (amb el correu i contrasenya que vam configurar a Google).


D'altra banda, el divendres, 20 setembre 2019, 11:47 ens dius "ara mateix diu que no teniu cap client oAuth".

La meva companya Alba us va enviar una captura de pantalla on a nosaltres ens en surten i quina sorpresa que cap dels dos són nostres!!! I des del dia que vam començar aquesta conversa fins avui, més exactament ahir, ja ens en surten 3!!!

Comproveu i arregleu-ho, si us plau, perquè teniu un forat de protecció gran i aquí nosaltres no podem fer-hi res des de l'escola.


Si no podem accedir-hi, no podem canviar-ho!!!

Enteneu el què volem dir???

Si voleu o ho creieu necessari us deixem el telèfon del centre i podeu demanar per l'Anna o l'Alba: 977878244


Moltes gràcies,

Alba i Anna

En resposta a Anna Capdevila Sarramona

Re: Configuració d'accés amb Google incorrecta

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Anna,

no hem rebut aquesta captura, però no pateixis que trobarem la solució.

En primer lloc com que la configuració amb Google ara mateix us està fallant per accedir al Nodes heu de fer servir l'usuari "admin" local i la contrasenya que us vam enviar quan vau fer l'alta de Nodes. Si no la trobeu us la podem tornar a reenviar perquè hem comprovat que no l'heu canviada.

Un cop pugueu accedir al nodes amb aquest usuari local, que no és de Google, podreu canviar els paràmetres i posar les claus noves que dieu que ja heu configurat. Nosaltres no podem accedir al vostre compte de Google perquè no tenim la contrasenya. Si creieu que algú ha pogut accedir amb el vostre compte de Google, hauríeu de canviar la contrasenya. Si podeu envieu-nos aquesta captura per veure que hi surt.

Fins ara,

Mònica

PD: hem rebut el vostre tiquet del SAU, si us sembla bé el podem tancar per no duplicar els missatges per dues vies. Ja ens direu.