Problemes amb els menús de recursos i tasques

Problemes amb els menús de recursos i tasques

per DANIEL FERNANDEZ GARCIA -
Nombre de respostes: 7

Simplement no hi surten. Quan aquest matí he provat d'editar un curs nou, els temes sí que apareixen, però no ho fan els menús de recursos i activitats.

En canvi, els cursos ja creats sí que els conserven.

http://agora.xtec.cat/iesaclarras/moodle

En resposta a DANIEL FERNANDEZ GARCIA

Re: Problemes amb els menús de recursos i tasques

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Daniel!
Hem provat de crear un curs nou al vostre espai Moodle (http://agora.xtec.cat/iesalcarras/moodle/course/view.php?id=2061) i sembla que tot funciona correctament (de moment no us l'hem esborrat per si voleu fer alguna prova més). Us adjuntem una captura de pantalla.
Si veieu que el problema persisteix ja ens enviareu informació més detallada, indicant el curs on us passa i també, si és possible, adjuntant una captura de pantalla.
Una abraçada i bon començament de setmana!
Sara

En resposta a DANIEL FERNANDEZ GARCIA

Menús de recursos i tasques desapareguts

per CARLES LOPEZ PEREZ -
jo tinc el mateix problema, però en tots els cursos que porten gairebé un any funcionant amb normalitat. des d'ahir han desaparegut els desplegables per a incloure nous recursos i activitats, només es veu la icona de l'interrogant que hi ha al costat de cadascun d'ells. ajuda :`-(
En resposta a CARLES LOPEZ PEREZ

Re: Menús de recursos i tasques desapareguts

per CARLES LOPEZ PEREZ -

pot ser hauria hagut de "postar" aquest missatge al tema del fòrum "fantasmes de l'àgora", per que aquest mateix vespre, des de casa he pogut tornar a utilitzar els desplegables normalment.

demà miraré al centre per a veure si el problema és "d'ubicació" o de servidors massa primmirats, :- S

En resposta a CARLES LOPEZ PEREZ

Re: Menús de recursos i tasques desapareguts

per DANIEL FERNANDEZ GARCIA -
Crec que es tracta d'un problema relacionat amb l'Internet Explorer, perquè amb d'altres navegadors no passa.
En resposta a DANIEL FERNANDEZ GARCIA

Menus de Recursos i tasques i canvi de versió

per CARLES LOPEZ PEREZ -

hola daniel,

moltes gràcies per la teva aportació, em soluciona momentàniament el problema per que, amb els pocs cursos que he creat de moment per a fer proves, puc proposar al professorat que té els problemes que utilitzi un altre navegador,però:

fins ara no havia tingut aquest problema

pot ser degut al canvi de versió que s'ha fet darrerament?

i, si és així, hi ha alguna manera de tornar-ho a deixar com estava?

el curs vinent tenia la intenció de passar de la fase de proves a la d'endegar un moodle per a tot el centre (uns 150 profes) i voldria evitar tot tipus de "barreres arquitectòniques" per a que s'animi el major nombre de profes possible a utilitzar-lo.

imposar un navegador, no només em sembla una "barrera arquitectònica" per als usuaris menys habituats a l'ús de les eines informàtiques, sinó també un joc al que no vull jugar: si ms ens n'imposa un jo no em vull posar a la seva alçada i fer el mateix per a "contraatacar".

administradors de l'àgora (o pot ser he de clamar millor els fantasmes de l'àgora) em podeu fer un cop de mà?

gràcies per avençat

En resposta a CARLES LOPEZ PEREZ

Re: Menus de Recursos i tasques i canvi de versió

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Carles!

Per tal d'intentar localitzar i solucionar el problema que comenteu ens aniria bé que ens feu arribar la informació següent:
  • URL de l'espai Moodle del vostre centre així com el nom d'algun dels cursos on heu vist aquest problema
  • Navegador web i versió amb el que us trobeu aquest problema (per exemple, Firefox 3.5 o Internet Explorer 7).
  • Captura de pantalla amb l'error
Quedem a l'espera d'aquesta informació per intentar reproduir i solucionar el problema!
Una abraçada i gràcies per avançat per la vostra col·laboració!
Sara