Calendari agrupat

Calendari agrupat

per Helena Quintana Fernandez -
Nombre de respostes: 6

Bones, 


hem creat un calendari des de google (Calendari escolaelfar.cat) i el volem agrupar amb el de festius que ja utilitzàvem però a l'hora de seleccionar el calendari de forma manual el nou no ens apareix, només ens apareixen els antics. 

Moltes gràcies d'avançada per la vostra ajuda. 

CAlendari agrupat

Helena 

En resposta a Helena Quintana Fernandez

Re: Calendari agrupat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Helena,

podries passar-nos l'URL del vostre Nodes per mirar com ho teniu configurat?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Calendari agrupat

per Helena Quintana Fernandez -

Hola Mònica, 


aquesta és la URL:

https://agora.xtec.cat/esc-elfar/


Moltes gràcies, 


Helena

En resposta a Helena Quintana Fernandez

Re: Calendari agrupat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Helena,

no m'ha quedat molt clar quins calendaris vols agrupar, però em sembla que el problema que teniu és que voleu afegir un calendari de tipus "agrupat" dins d'un calendari "agrupat". Heu de tenir en compte que els calendaris agrupats només poden tenir calendaris "simples".

Ja ens diràs si amb això teniu prou per configurar-ho i sinó ens dieu exactament quin ha de ser el calendari agrupat i quins els simples que ha de contenir, per tal d'ajudar-vos a configurar-ho.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Calendari agrupat

per Helena Quintana Fernandez -

Hola Mònica, 


el que ens passa és que hem canviat el compte de google des d'on estirem el calendari. Fins ara l'agafavem d'un compte ordinari de google però ara tenim un G Suite per l'escola i volem incorporar aquest calendari. Jo vull crear un calendari agrupat que li he posat per nom Calendari G Suite i ha de contenir el calendari escolaelfar.cat i el de festius. El problema és que quan vaig a incorporar aquests calendaris a l'agrupat no em surten per tal de fer la selecció manual. 

Espero haver-me explicat correctamnet. 


Merci. 


Helena

En resposta a Helena Quintana Fernandez

Re: Calendari agrupat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Elena,

no hem aconseguit trobar perquè no surten els calendaris, jo els tornaria a crear de nou a veure si així apareixen. De totes maneres hem fet una solució alternativa. Hem posat tots dos calendaris sota una mateixa categoria i en comptes de triar-los individualment, hem fet la tria per categoria.

Ara mateix no veig que hi hagi cap esdeveniment, ja confirmareu vosaltres que està funcionant correctament.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Calendari agrupat

per Helena Quintana Fernandez -

Bona tarda Mònica, 

disculpa el retard en la resposta. 

No entenc què passa però ni el calendari antic ni el nou permet la visualització dels esdeveniments. He comprovat que des del G Suite tot estés correctament compartit. Tot està correcte però el calendari segueix sense mostrar cap esdeveniment. Potser és el que deies, esborrar-los i fer-los de nou. Tot i que m'escama que a l'antic tampoc pugui veure els esdeveniments quan abans es veien correctament. També hi ha un altra cosa que no entenc. No puc passar el calendari cap endavant, l'últim mes que mostra és el setembre. 

Em podeu donar algun consell. 


Moltes gràcies, 


Helena Quintana