Nota global d'un curs

Nota global d'un curs

per SEBASTIAN CUADRAS JAUME -
Nombre de respostes: 4
Bon dia!
Per fer la nota de la 2a avaluació del meu Moodle de Ciències per al món contemporani de l'IES Manolo Hugué, he escrit la fórmula corresponent en l'eina qualificador: 


i em trobo que només surt la nota d'una alumna del curs, de la resta ni rastre.
La primera avaluació vaig utilitzar la mateixa eina de la mateixa manera (crec) i va funcionar correctament.

Teniu idea de que pot haver passat?

Moltes gràcies!!
En resposta a SEBASTIAN CUADRAS JAUME

Re: Nota global d'un curs

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Sebastià,

Segons la pàgina d'ajuda de moodle:
Si canvieu alguna part d'una avaluació p.ex. modifiqueu la qualificació màxima per a una de les preguntes d'un qüestionari, podeu trobar-vos que les columnes encara no reflectixen el canvi que heu fet. Feu clic en "Activa edició" dues vegades per a forçar que el butlletí de qualificacions torne a comprovar-les.

Prova-ho i diga'ns si funciona!!! Pots trobar més informació a:
http://docs.moodle.org/ca/grade/report/grader/index

Jo ara mateix veig totes les qualificacions però algunes en gris i dues en negre, potser et refereixes a això!

Salut i sort!

Pau
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Nota global d'un curs

per SEBASTIAN CUADRAS JAUME -
Hola Pau!
Gràcies pel teu interès.
He provat això que m'has escrit i no ha funcionat. El problema que tinc és que no calcula(excepte per una alumna, Julia Cerrato, si ho vols mirar) la nota Total de la categoria de la 2a avaluació.

Estrany, no?

Altra cop gràcies!!
En resposta a SEBASTIAN CUADRAS JAUME

Re: Nota global d'un curs

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola de nou!

És tot molt estrany, et passo una captura del que veig jo, diga'm si tu ho veus igual. Veig unes notes en gris i tres notes en negre: els alumnes: Júlia, Erik i Prova. Si tu no veiessis el mateix podria ser cosa de permisos.

D'altra banda pots provar un cosa: Canvia la fórmula que calcula la nota per una de molt més senzilla: per exemple una simple suma de dos exercicis, prova si funciona. A partir d'aquí, modifica la formula una mica i torna a provar de veure les notes fins a tenir la fórmula completa tal i com la tens ara. Si falla en algun pas avisa'ns de quina formula feies servir. Potser la fórmula estigui mal escrita o alguna cosa similar!

A veure si traiem l'entrellat de tot això!

Pau
Fitxer adjunt Captura.png
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Nota global d'un curs

per SEBASTIAN CUADRAS JAUME -
Hola Pau!

Tot provant coses he solucionat el problema. Al parlar-me de que hi ha algunes notes en color gris i d'altres en negre, m'he adonat de que és perquè les grises no les pot veure l'usuari i en canvi les negres si. Jo tenia l'item de la nota global marcat com a visible però he recordat que l'altre dia ho vaig canviar mentre revisava les notes dels alumnes, el que he fet és fer-ho invisible i després visible i de sobte totes han aparegut marcades en negre. (ara les tinc totes en gris find que acabi totes les correccions).
Es alguna cosa similar al que em suggeries en la teva primera resposta al meu missatge.

Gràcies!!!!