Qualificacions quaderns virtuals

Qualificacions quaderns virtuals

by Yolanda Segarra Wecker -
Number of replies: 2
He penjat un quadern virtual en el curs aula virtual de matemàtiaques de l'IES Alella i tinc constància que els alumnes poden accedir-hi i el responen, però jo no tinc constància dels resultats. El alumnes que han omplert el qüestionari em suten en blau ( a la llista de candidats per omplir-lo) però no tinc accés ni a les seves respostes, ni a la seva puntuació. En canvi ells em diuen que quan acabat el qüestionari poden accedir a la correcció (saben quines són les respostes que han encertat i quines han errat). El quadern que he penjat és una quadern vitual d'integrals extret de la biblioteca de QV que ofereix la xtec.
He de fer alguna cosa per poder veure els resultats dels alumnes o passa alguna cosa que no tinc massa controlada?
Gràcies.
Yolanda
In reply to Yolanda Segarra Wecker

Re: Qualificacions quaderns virtuals

by Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Yolanda!
El problema és que l'enllaç al Quadern que has posat (integrals_ca.qv.zip) no és correcte. Et recomanem que facis servir l'adreça següent: http://clic.xtec.cat/qv_viewer/quaderns/biblioteca/integrals_ca
Per tant, si edites el Quadern, edites l'Enllaç del Quadern i poses l'adreça anterior veuràs com tot comença a funcionar. Per més informació pots consultar l'ajuda contextual que apareix al costat del camp Enllaç del Quadern a Moodle (tal i com et mostrem a la captura de pantalla següent).
Una abraçada i sort!
Sara
Attachment qv_agora.png