Imatges d'usuari Wordpress + BuddyPress (error???)

Imatges d'usuari Wordpress + BuddyPress (error???)

per ISRAEL GARCIA CEJUDO -
Nombre de respostes: 2

Salutacions i bon estiu!!!


Adjunto una imatge amb quatre referències per mirar d'explicar millor el problema que estic trobant ara mateix i del qual no tinc solució:

Tot i definir les imatges d'usuari aquestes no apareixen en tots els elements de NODES.

1. La imatge d'usuari no apareix a la finestra de benvinguda, tot i estar definida.

2. A la imatge anterior apareix la pàgina d'un node i si que es veu que l'adminstrador del node és ADMIN i es veu la icona que he canviat ara mateix per comprovar si era algun tipus de problema amb la imatge antiga.

3. A la imatge es veu una petita prova que he fet tot creant un fòrum dins del NODE 6è B. En principi la meva aportació en el fòrum com a admin ha de sortir amb la imatge d'usuari, però no.

4. Es veu com un altre usuari que ja té definida la seva imatge també fa una aportació i tot i això no es veu.


He provat:

  • Canviar les imatges d'usuari.
  • Enviar sol.licituds d'amistat entre tots dos i acceptar-se mútuament.
  • A configuració - avatars (he activat i desactivat i tornat a activar)
  • He canviat els fòrum de privat a públic i res.


Això té solució ???

Veig que tot el que s'escriu als murs dels NODES si que mostra les imatges d'usuari.


Gràcies.

En resposta a ISRAEL GARCIA CEJUDO

Re: Imatges d'usuari Wordpress + BuddyPress (error???)

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Israel,

gràcies per informar-nos de l'error. Ho revisarem i et diem alguna cosa en quant sapiguem què passa.

Fins ara,

Mònica