Alta Nodes

Alta Nodes

per Georgina Rovira Sanz -
Nombre de respostes: 11


Bon dia, sóc la secretaria de l'escola Parc del Saladar Alcarràs i tinc el mateix problema que en Carles de l'institut de Sant Quirze, el meu  codi de centre és el 25008893. Seguint les indicacions del SAU he iniciat els passos per a donar d'alta els serveis d'Àgora (Nodes). Ja he obtingut nom propi per al centre ("escparcdelsaladar") per tal d'entrar a la plataforma i el gestor Àgora sóc jo mateixa, però quan intento entrar a la plataforma no em permet l'accés. Diu que l'usuari/contrasenya no existeix. Ho he provat amb el codi de centre, amb el nou propi, etc. i no me'n surto. He contactat amb el SAU i m'han dit que el millor que puc fer era posar-me en contacte directe amb vosaltres a través del forum. Ja em direu alguna cosa, ja que voldria fer el pas a Nodes aquest mes de Juliol.

Gràcies 


Georgina Rovira


En resposta a Georgina Rovira Sanz

Re: Alta Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Georgina,

us avisem quan estigui resolt.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Alta Nodes

per Georgina Rovira Sanz -

Perfecte moltes gràcies.

Resto a l'espera.


Salutacions


Georgina

En resposta a Georgina Rovira Sanz

Re: Alta Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Georgina,

ja hem resolt el problema i ara ja hauríeu de poder sol·licitar el vostre Nodes.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Alta Nodes

per Georgina Rovira Sanz -

Hola Monica,


Doncs continuo igual, no puc accedir amb usuari i contrasenya i ja he sol.licitat Nodes.

Que puc fer?


Salutacions,


Georgina

En resposta a Georgina Rovira Sanz

Re: Alta Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Georgina,

per demanar l'alta de Nodes has de seguir els passos següents:

  1. Entrar a https://agora.xtec.cat/portal amb l'usuari contrasenya del centre.
  2. Designar gestors
  3. Accedir amb l'usuari gestor que hàgiu designat
  4. Sol·licitar el Nodes.
Si intentes accedir i no pots, ens aniria bé tenir una captura de pantalla del que t'apareix.
Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Alta Nodes

per Georgina Rovira Sanz -

Bon dia Monica,


No hi ha manera, seguim tots els pasos i no podem quan entrem com a gestors a la pàgina inicial de Nodes ens diu que el usuri o la contrasenya tenen un error

imatge inicial Nodes




Seguim en contacte i gràcies


Georgina

En resposta a Georgina Rovira Sanz

Re: Alta Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Georgina,

aquí no heu d'entrar, aquest és el portal general de Nodes, amb informació, documentació...

Veig que ja heu aconseguit fer la sol·licitud, en una estona rebreu les dades d'accés.

Fins ara,

Mònica

En resposta a Georgina Rovira Sanz

Re: Alta Nodes

per Georgina Rovira Sanz -

Bones Monica de nou, 


Crec que ara únicament ens queda que l'activeu!


nodes 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Alta Nodes

per Montserrat Puigduvi Vallalta -

Hola, com la Georgina, soc coordinadora TAC i volia preparar el Nodes de l'escola aquest juliol, però tinc problemes per accedir-hi. 

Ja fa un parell de cursos es va demanar activar el servei nodes per al centre CEE Les Aigues, però des d'aleshores només havia sigut un projecte, ara volia posar-lo en marxa. Tinc el correu amb la  URL: http://agora.xtec.cat/ceelesaigues/  l'usuari i la contrasenya, però no puc accedir-hi, em diu que no s'ha trobat l'espai. 

Em podeu aconsellar, què he de fer? 

En resposta a Montserrat Puigduvi Vallalta

Re: Alta Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montserrat,

hem revisat l'estat del teu centre i veiem que el vostre Nodes va ser esborrat per inactivitat fa uns mesos. Hauríeu de tornar a fer la sol·licitud. Per fer-ho cal que accediu amb l'usuari gestor (mmart104) a https://agora.xtec.cat/portal. Si la persona gestora ja no està al centre podeu accedir amb l'usuari del centre i designar-ne de nous.

Fins ara,

Mònica