Dos dubtes: Telegram i subscripció

Dos dubtes: Telegram i subscripció

per BIBIANA NUÑEZ MARTIN -
Nombre de respostes: 6

Bones!!

He posat els dubtes junts perquè crec que es tracta possiblement del mateix tema.

A la nostra escola estem provant el Telegram i ens funciona només amb els articles que no estan protegits, és normal?

Nosaltres protegim els articles que contenen fotos i videos del nostres alumnes però ens agrada que les families ho puguin rebre. Però no ens arriben els que estan protegits.


Pel que fa a les subscripcions, de moment només estic fent proves jo com a coordinadora i no m'arriben els correus. No sé si alguna cosa estic fent malament. 

El nostre Nodes és http://agora.xtec.cat/esc-elgegantdelrec

Moltes gracies per avançat,

Bibiana


En resposta a BIBIANA NUÑEZ MARTIN

Re: Dos dubtes: Telegram i subscripció

per Jaume Dellunde Clavé -
Bones:

Pel què fa al canal de Telegram, al ser un canal públic tothom s'hi pot subscriure. Per tant, el comportament que descrius sembla raonable; els articles publicats que tenen algun tipus de restricció en la visualització no es reenvien al canal.
Tal com comentes, el problema de les subscripcions pot ser que també estigui relacionat amb aquestes restriccions.

Salutacions.
En resposta a Jaume Dellunde Clavé

Re: Dos dubtes: Telegram i subscripció

per BIBIANA NUÑEZ MARTIN -

És el que jo pensava...

Ens arriben correctament els que no estan protegits per contrasenya. Posem la contrasenya als articles on surten fotos i videos de l'alumnat per protegir la seva imatge, però ens agradaria que s'enviessin les notificacions. 

Equip tècnic, creieu que és possible?


En resposta a BIBIANA NUÑEZ MARTIN

Re: Dos dubtes: Telegram i subscripció

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Bibiana,

hem fet la prova i efectivament si l'article no és públic no s'envia al canal.

Gràcies, Jaume, per les teves aportacions, efectivament té tot el sentit!

Pel que fa a les notificacions sembla que el problema el teniu a l'ID que apareix aquí:

Hauríeu de revisar la configuració d'aquest punt: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/agora-nodes/telegram/creacio_canal que és precisament on s'obté aquest ID.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Dos dubtes: Telegram i subscripció

per BIBIANA NUÑEZ MARTIN -

Perdó, potser no m'he explicat prou...

El canal de Telegram si arriba correctament. Està creat i testejat per un grup de docents.

El problema és que no ens arriben els correus al mail (subscriptors)