agora.xtec.cat no pot gestionar la sol·licitud en aquest moment. HTTP ERROR 500

agora.xtec.cat no pot gestionar la sol·licitud en aquest moment. HTTP ERROR 500

per carles fornas -
Nombre de respostes: 6

Bon dia.

Conflicte en el curs Tutoria 1r BATX

He estat treballant durant 3 dies en el disseny d'una activitat tipus gincana amb suport del moodle. Ahir  a la nit (22:20 aprox) al fer els duplicats de les bateries A i B per dissenyar les C i D el moodle es va començar a penjar. No processava els duplicats, cosa que minuts abans anava força bé!


Avui al matí a l'anar a posar-lo a prova, els alumnes han pogut entrar a respondre les preguntes, però tot sovint ha aparegut aquest missatge


A base d'insistir han pogut acabar el qüestionari, però en el moment de l'enviament ha amés el mateix error.

Els alumnes han pogut entrar en la revisió i han pogut obtenir les pistes que donava la retroacció, però tot poc fluid.

Jo com a professor editor no puc ni contestar la pre-visualització i ni molt menys arribar a l'enviament per ser valorat.  Ja em va passar quelcom similar amb el curs de Fisica i Química de 4t d'ESO amb la formulació inorgànica

Si us ho podeu mirar
Moltes gràcies

Carles Fornas
Gestor moodle Escola Pia Balmes

En resposta a carles fornas

Re: agora.xtec.cat no pot gestionar la sol·licitud en aquest moment. HTTP ERROR 500

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carles,

ara mateix sembla que funciona correctament. Pots indicar-nos l'hora en què us heu trobat els problemes per tal de revisar els logs d'error?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: agora.xtec.cat no pot gestionar la sol·licitud en aquest moment. HTTP ERROR 500

per carles fornas -

El joc va estar en funcionament de les 8:50 a les 11:00 aprox de dijous 20 de juny

A mi em continua fallant.

he obert la pre-visualització de totes les bateries dels 2 equips (A i B) i m'emet l'error 500 en quasi totes les preguntes. També emet l'error en l'envia i acaba

en cap qüestionari em permet entrar en la revisió

En resposta a carles fornas

Re: agora.xtec.cat no pot gestionar la sol·licitud en aquest moment. HTTP ERROR 500

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carles,

ja està resolt el problema, ja no us hauria de sortir cap error ni en la revisió, ni en la previsualització i en el "Envia i acaba".

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: agora.xtec.cat no pot gestionar la sol·licitud en aquest moment. HTTP ERROR 500

per carles fornas -

Funciona perfectament

L'error el vaig provocar jo d'alguna manera al fer les còpies dels qüestionaris?

Vaig intentar fer una birgueria per anar més depressa, que va consistir en obrir el curs del moodle amb un usuari professor-editor i amb l'usuari gestor simultàniament (un en chrome i l'altre en firefox). Vaig intentar clonar 2 qüestionaris a l'hora. És posible que fos això?

Jo podia haver resolt el problema sense la vostre ajuda? Ho pregunto per si em torna a passar quelcom de similar

Moltes gràcies

En resposta a carles fornas

Re: agora.xtec.cat no pot gestionar la sol·licitud en aquest moment. HTTP ERROR 500

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carles,

en principi no ha estat error teu tot i la "birgueria" que vas fer ;)

Hem modificat un paràmetre de memòria dels servidors per tal de resoldre l'error.

Salutacions,

Mònica