Error restaurant curs: No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix, bé perquè hi ha problemes amb els permisos.

Re: Error restaurant curs: No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix, bé perquè hi ha problemes amb els permisos.

per PERE LLORET BAYOD -
Nombre de respostes: 5
En resposta a PERE LLORET BAYOD

Re: Error restaurant curs: No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix, bé perquè hi ha problemes amb els permisos.

per EDGAR CARRETERO ESTRUCH -
Bona tarda Mònica,
Us escric perquè em trobo amb el mateix cas que en Pere, però amb la particularitat que el meu curs que intento importar és de 44MB (també el tinc al Drive) i tot i així tinc el mateix error. No hi ha manera d'aconseguir penjar la còpia del curs. El nostre Moodle és: https://educaciodigital.cat/iesducdemontblanc/moodle/
Us comparteixo també el curs perquè proveu:
https://drive.google.com/file/d/1TVsYW759YPosThg2wOpYMAwv4xS_qCWQ/view?usp=sharing

Em podeu donar un cop de mà??

Gràcies per endavant
En resposta a EDGAR CARRETERO ESTRUCH

Re: Error restaurant curs: No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix, bé perquè hi ha problemes amb els permisos.

per ANTONI GINARD LLADO -
      Hola Edgar,

Amb el pas a Eix hem ampliat la mida màxima de les còpies de seguretat que es poden pujar a través del portal a 500 MB. Aquesta funcionalitat només està disponibles pels gestors dels serveis d'Àgora que ha designat el centre (actualment, en el vostre centre, només hi consta jclua). T'ho comento perquè aquesta via és la que més bé funciona per pujar fitxers grans.

Com que imagino que ara, amb les vacances, et pot costar contactar amb aquesta persona o amb qui pugui entrar amb el codi de centre al portal, he descarregat el fitxer que has enllaçat i l'he pujat. El trobaràs al repositori Fitxers del vostre Moodle.

Trobaràs més informació sobre aquest procediment que t'he comentat en aquesta pregunta freqüent d'Àgora:


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Error restaurant curs: No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix, bé perquè hi ha problemes amb els permisos.

per EDGAR CARRETERO ESTRUCH -

Bona nit, 

Gràcies Toni per la informació. Pots ajudar-me a canviar la persona de contacte. En J. Clua era el coordinador TIC fins l'any passat, i jo li vaig fer el relleu. 

D'altra banda, em pots ajudar per saber com entrar com a gestor agora? 

Gràcies, 

Edgar

En resposta a EDGAR CARRETERO ESTRUCH

Re: Error restaurant curs: No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix, bé perquè hi ha problemes amb els permisos.

per ANTONI GINARD LLADO -
      Hola Edgar,

He fet el canvi que has demanat, prèvia comprovació del càrrec. Al portal de gestió hi heu d'entrar amb la validació Google de la XTEC. S'hi pot entrar amb tots els usuaris XTEC, tant de centre com personals, i, segons els permisos que corresponguin a cada usuari, es pot accedir a unes funcionalitats o a unes altres. L'URL del portal és el següent:


A la part superior dreta hi ha un enllaç amb el text Entra. Si hi fas clic, arribaràs a una pàgina on et permetrà triar el mètode de validació. Has d'escollir el correu XTEC:


Això et portarà a la pantalla de validació del Google, on hauràs de posar el teu usuari i contrasenya del correu XTEC. En cas que ja tinguis la sessió iniciada al Google, només has de clicar a la teva adreça XTEC i ja estaràs dins.

Amb el codi de centre es poden designar gestors. Els usuaris XTEC que són gestors poden designar més gestors (fins a 4) i poden fer algunes gestions, com ara sol·licitar l'alta, la baixa, la recuperació de la contrasenya d'admin i, com en el cas que ens ocupa, pujar fitxers al Moodle d'entre 10 i 500 MB.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora