Hola Edgar,
He fet el canvi que has demanat, prèvia comprovació del càrrec. Al
portal de gestió hi heu d'entrar amb la validació Google de la XTEC. S'hi pot entrar amb tots els usuaris XTEC, tant de centre com personals, i, segons els permisos que corresponguin a cada usuari, es pot accedir a unes funcionalitats o a unes altres. L'URL del portal és el següent:
A la part superior dreta hi ha un enllaç amb el text Entra. Si hi fas clic, arribaràs a una pàgina on et permetrà triar el mètode de validació. Has d'escollir el correu XTEC:
Això et portarà a la pantalla de validació del Google, on hauràs de posar el teu usuari i contrasenya del correu XTEC. En cas que ja tinguis la sessió iniciada al Google, només has de clicar a la teva adreça XTEC i ja estaràs dins.
Amb el codi de centre es poden designar gestors. Els usuaris XTEC que són gestors poden designar més gestors (fins a 4) i poden fer algunes gestions, com ara sol·licitar l'alta, la baixa, la recuperació de la contrasenya d'admin i, com en el cas que ens ocupa, pujar fitxers al Moodle d'entre 10 i 500 MB.
Salutacions,
Toni Ginard
Equip Àgora