Google Fotos restringir

Google Fotos restringir

per PATRICIA PEÑARROYA VILLALTA -
Nombre de respostes: 3

Bona tarda,

Estic bucant una informació que d'entrada desconec si existeix.

M'agradaria restringir qui visualitza les fotos i vídeos que pengem a la web Nodes a través de servei GSuite. Com pengem un gran volum, organitzem les imatges en un compte específic de GSuite que tenim a l'escola. Ara però ens agradaria que quan compartim els àlbums o vídeos només els poguessin visualitzar les famílies i no fossin públics. És possible? Es pot restringir, per exemple, a què només visualitzin els usuaris del domini GSuite?


Gràcies per avançat.

En resposta a PATRICIA PEÑARROYA VILLALTA

Re: Google Fotos restringir

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Patricia,

per compartir-los han de ser públics, el que podeu fer és posar contrasenya a l'article o pàgina on estiguin incrustats. Us serviria aquesta opció?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Google Fotos restringir

per PATRICIA PEÑARROYA VILLALTA -
Això estic veient, que no em deixa especificar amb qui comparteixo.

La web de la nostra escola és la que ofereix el Departament (agora.xtec.cat). Si poso contrasenya a l'article on incrusto l'àlbum, a la plana general no es llegirà res, no?

És un tema de cara a les famílies. Algunes ja veuen bé que pengem fotos dels seus infants als serveis del centre, però quan s'adonen que utilitzem Google mostren reticències.

Gràcies per la immediatessa.
En resposta a PATRICIA PEÑARROYA VILLALTA

Re: Google Fotos restringir

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Patricia,

efectivament, no es veurà l'article a la portada, és un tema complicat de resoldre que ja ens hem trobar alguna altra vegada.

Pel que fa a la resistència que oposen els pares no us podem dir gaire cosa, o bé no poseu les fotografies dels pares que no volen, o bé poseu aquesta contrasenya i només aquells que la tinguin podran accedir.

Ja ens direu si us podem ajudar en res més.

Fins ara,

Mònica