espai moodle copies seguretat

espai moodle copies seguretat

by XAVIER TARTERA AGRAMUNT -
Number of replies: 7

Bon dia, estem a les acaballes del curs, i ha saltat l'alarma de manca de quota, i no ens deixa treballar, m'agradaria i n'he fet la sol"licitud d'ampliació de quota, per tal de fer les còpies de seguretat, descarregar-les, borrar-les de nou, i borrar o reiniciar el curs, em sembla que d'aquesta manera serà més eficient l'alliberament de fitxers que hi ha a l'àrea de fitxers que són antics i que és molt feixuc anar-los borrant un a un; funcionarà si ho fem així, i quedarà alliberat o també hauria de donar de baixa els usuaris, (per exemple aquells que en el darrer any no s'han connectat) o algun tipus de filtre similar. Gràcies

In reply to XAVIER TARTERA AGRAMUNT

Re: espai moodle copies seguretat

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola Xavier,

si fas còpies, les descarregues i les esborres del servidor i posteriorment reinicies els cursos és perfecte! Seria el procediment més recomanat.

Ara mirarem de resoldre la petició d'ampliació.

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: espai moodle copies seguretat

by XAVIER TARTERA AGRAMUNT -

Mentres has respost el missatge, he reiniciat un curs dels que el professor en vol còpia amb les valoracions i tasques, i demés, una còpia molt gran, bé al final li he dit queno era possible i l'he reiniciat, ha baixat molt de pes, però tot i així,per la quantitat de fitxers, que són pocs i pdf petits, encara marcava 750 MB, que m'ha semblat massa, i he entrat a l'àrea de fitxers i he observat unes 280MB de fitxers orfes amb el nom combined.pdf orfes, aquests imagino que estan residents i al no tenir cap propietari són els que ens estan fent la "punyeta"; ara optaré per fer la còpia, descarregar, borrar, i borraré el curs, intentaré de restaurar-lo de nou per observar si aquest munt de fitxers combined.pdf també es pujen o no...

Moltes gràcies!!

In reply to XAVIER TARTERA AGRAMUNT

Re: espai moodle copies seguretat

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola Xavier,

aquestes fitxers "Combined" són els que es generen automàticament quan un alumne tramet un PDF a una tasca. És el fitxer que desa les correccions que el professor/a fa al mateix fitxer. Aquests fitxers orfes s'haurien d'eliminar de forma automàtica passats uns dies ja que deixen de fer-se servir al Moodle.

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: espai moodle copies seguretat

by XAVIER TARTERA AGRAMUNT -

em trobo que ha quedat una altra vegada tancat, vaig fer neteja d'alguns cursos, però encara hi ha molta feina, i em mostra que no tinc quota, no puc fer les còpies descarregar-les, borrar-les i reiniciar cursos i fer la neteja en el servidor.

In reply to XAVIER TARTERA AGRAMUNT

Re: espai moodle copies seguretat

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola Xavier,

en aquest cas heu de demanar una ampliació de quota i us la farem sense problemes.

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: espai moodle copies seguretat

by XAVIER TARTERA AGRAMUNT -

La petició està tramitada des del mateix moment que he fet la intervenció en el fòrum, per un cantó vaig fer la petició a l'àgora i acte seguit al fòrum.