fitxers combined.pdf i manca d'espai al moodle

fitxers combined.pdf i manca d'espai al moodle

de XAVIER TARTERA AGRAMUNT -
Número de respuestas: 1

M'estic trobant problemes amb aquesta tipologia de fitxers que m'estan ocupant un munt d'espai en el moodle, i a més sembla que no tenen propietari, durant el juliol, farem una neteja absoluta de tot el moodle, (descarregar còpies, borrar usuaris i cursos) però ja a mig curs que vam tenir problemes amb l'espai, vaig haver de borrar un munt de fitxers començant per aquests els quals em van permetre alliberar força espai, però ara veig que gairebé s'han tornat a "regenerar", vaja que potser semblen un virus o bacteria que es multiplica, (s'han tornat a regenerar i multiplicar!); no tenen propietari, si els borrem no passa aparentment res, però en canvi cal borrar-los un a un. Espero poder experimentar que al donar de baixa tot com tinc intenció de fer, desapareguin, però veig molt estrany que precisament aquesta tipologia de fitxers siguin els que ens estan "menjant" l'espai. 

Demanaria poder sol·licitar a través d'aqui que un cop descarregades les còpies de tots els cursos, donat de baixa usuaris antics, borrat cursos i demés, de poder fer una neteja massiva en cas que apareguin aquest tipus de fitxers, ni que sigui accedint directament a la base de dades perquè fer-ho un a un és del tot impossible, n'hi ha un munt i és una feina penosa que es pot fer directament a la base de dades en un moment i no fer-nos patir així.

Seria interessant veure si altres companys gestors en altres centres troben aquesta tipologia de fitxers ocupant espai en el moodle, i ho compartissin aqui perquè no crec que siguem els únics.

exemple del que ens trobem filtrant per combined...

En respuesta a XAVIER TARTERA AGRAMUNT

Re: fitxers combined.pdf i manca d'espai al moodle

de MONICA GRAU PRIETO -

Bon dia, Xavier,

aquests fitxers seria millor que no els esborris perquè us pot donar problemes a la llarga. Són fitxers que es generen automàticament quan una tasca té activada la correcció del PDF. En aquest cas l'alumne que tramet un PDF, es mostra per poder-hi fer anotacions quan el professor/a accedeix a la tasca per tal de corregir-la. Si s'elimina podria ser que quan el professor/a torna a accedir li apareixi algun tipus d'error.

En principi quan s'esborrin o reiniciïn tots aquestes cursos, aquests fitxers també haurien de desapareixer. En cas contrari ens avises i ho revisem.

Fins ara,

Mònica