Neteja del Moodle per sobrepassar espai al disc

Neteja del Moodle per sobrepassar espai al disc

per EMILIO JOSE PEREZ SORIANO -
Nombre de respostes: 1

  Hola. Sóc el gestor d'Agora-Moodle del INS Salvador Sunyer de Salt

  Després de rebre el correu d'avis de que hem sobrepassat el límit del disc, he començat a revisar per eliminar tot el que pugui, però em trobo que segurament, fa molt de temps que no se han reiniciat els curs a final de curs, però si que se han eliminat usuaris. Ara no puc eliminar els cursos antics, i crec que no més tinc la possibilitat d'anar eliminant arxiu a arxiu, i sembla una feina molt i molt llarga. 

   Ens podeu ajudar?, Hi ha alguna manera de fer-ho més ràpid? No tinc molta idea de com funciona la gestió del Moodle, i tindrem problemes ara a final de curs que els alumnes estan lliurant les últimes tasques i no podran.

Puc fer algo?, moltes gràcies

PD. Ja he demanat al claustre que elimine coses innecesaries de cursos antics, copies de seguretat, etc.

En resposta a EMILIO JOSE PEREZ SORIANO

Re: Neteja del Moodle per sobrepassar espai al disc

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia,

La manera de fer-ho ràpid és mitjançant el reinici de cursos, però si ja heu eliminat els usuaris i per tant no existeix el lligam entre usuari i curs, no servirà de res.

L'única manera d'eliminar fitxers deslligats del curs i l'alumne matriculat és manual. Accediu com a administrador i aneu a Administració del lloc - Informes - Gestió de fitxers. Apliqueu els filtres que creieu necessaris i elimineu manualment (un per un) els fitxers antics.

Està previst que s'apliqui alguna solució i es puguin eliminar fitxers en massa, però encara no està planificat.

A banda, us hem ampliat la quota mitjançant la petició que heu fet al portal.

Salutacions,

Isabel