URGENT

URGENT

de CARLOS CLEMENTE QUEIPO DIAZ -
Número de respuestas: 7

No me'n surto, i ÉS URGENT! No es poden autenticar els usuaris ni per google ni per moodle. Sé que està comentat i explicat un munt de vegades, però tot i creant els projectes de nou NO ME'N SURTO!

Necessito ajuda urgent!


Gràcies!

En respuesta a CARLOS CLEMENTE QUEIPO DIAZ

Re: URGENT

de Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Carles,

Necessitem una mica més d'informació sobre quin és el problema amb l'autenticació amb Google (amb Moodle actualment no és possible).

També necessitem que ens indiquis l'URL del vostre Nodes.

Salutacions,

Isabel

En respuesta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: URGENT

de CARLOS CLEMENTE QUEIPO DIAZ -

Hola Isabel, gràcies per la rapidesa. La nostra URL és https://agora.xtec.cat/insrocagrossa/, ja he deshabilitat doncs l'opció d'autenticar-se amb moodle, però amb google tot i crear un nou projecte i fer-lo de zero continua sense anar-me'n. Em dóna la sensació que és com si s'haguessin deshabilitat les API's, tot ben estrany.

En respuesta a CARLOS CLEMENTE QUEIPO DIAZ

Re: URGENT

de Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Carles,

Has de tenir en compte que les instruccions que apareixen a la pregunta freqüent de Nodes no està actualitzada. A l'apartat de les URIs has de posar aquesta adreça:

https://agora.xtec.cat/insrocagrossa/wp-content/plugins/wordpress-social-login/hybridauth/callbacks/google.php

Pots trobar més informació en aquest fil del fòrum.

Per últim, si realitzes el canvi d'URI pot ser que es generin credencials noves. Si és així les hauràs d'actualitzar dins del Nodes.

Salutacions,

Isabel

En respuesta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: URGENT

de CARLOS CLEMENTE QUEIPO DIAZ -
Bon dia Isabel,

gràcies per la resposta. Ho he tornat a fer tot de zero i ara si que s'autentica amb google. L'única cosa que quan cliques a l'icona del google per autenticar-te la pantalla que s'obre et diu que posis el teu correu xtec i m'interessaria que no ho posés això, ja que els meus companys entren amb el nostre compte @iesrocagrossa.cat (també de google). 

Saps si hi ha la possibilitat que no surti que has de validar-te amb xtec? Això podria portar confusions als meus companys. 


Moltes gràcies!


En respuesta a CARLOS CLEMENTE QUEIPO DIAZ

Re: URGENT

de Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Carles,

El missatge que apareix quan us voleu autenticar amb Google indica que heu de triar un compte per accedir a un entorn xtec.cat (que és Àgora). En principi no diu que hagi de ser amb un compte XTEC. Com pots veure a la següent imatge ens apareixen tots els comptes que tenim disponibles per l'autenticació (XTEC i Gmail):


Si d'entrada no apareix el compte Gmail de l'usuari que s'ha d'autenticar, haurà de clicar a Fes servir un altre compte, i les pròximes vegades que s'autentiqui li apareixeran tots els correus possibles.

Salutacions,

Isabel

En respuesta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: URGENT

de CARLOS CLEMENTE QUEIPO DIAZ -