DIVENDRES UN DESASTRE!

Re: DIVENDRES UN DESASTRE! i DISSABTE TAMBÉ!

per M Pilar Ferreiro -
Nombre de respostes: 0
Hola Sara, Érem 15 professors a l'aula d'informàtica del centre, que és el mateix lloc on havíem fet una sessió el divendres anterior, i hi havia anat bé. El principal problema el vaig tenir jo que entrava amb usuari de professor o d'administrador en el curs de professorat. No hi havia forma de carregar les pàgines, i era des d'aquest curs que es projectaven algunes pantalles que presentaven les tasques que els professors havien de fer en els seus cursos de prova! Alguns alumnes (no tots) també van patir lentitud però no tant com jo. Anaven carregant les seves pàgines. Però ells treballaven en cursos projecte, que estan començant, és a dir no tenien gaire pes les pàgines. A l'aula d'informàtica hi ha línia ADSL proporcionada pel departament d'ensenyament. Vaig provar-ho en un altre ordinador amb el qual hi treballava un dels profes i semblava anar amb una velocitat més normal. Però en el moment que vaig entrar jo amb el meu usuari i volent obrir cursos "de pes"... trigava minuts en carregar i a vegades es quedava com "penjat". La sessió va durar de les 14:30 a les 17:30. Jo crec que el pitjor moment va ser de les 15 a les 17 h. Aquesta nit, m'ha passat una cosa semblant a casa. He estat com mitja hora que no hi havia forma que carregués les pàgines amb una velocitat acceptable. Passada la 1 de la nit, ha començat a anar a una velocitat normal. Potser estava fent còpies de seguretat o alguna cosa així... passa algunes nits... però un divendres a les 15 h? Espero que amb totes aquestes dades pugueu "investigar" l'assumpte. Gràcies per tot!! M Pilar Ferreiro